Witte wondere wereld in Baarn! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu Witte wondere wereld in Baarn! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu

Witte wondere wereld in Baarn!

Door: juf Barbera

Blijf op de hoogte en volg c.b.s. Het Waterschip

24 November 2008 | Nederland, Baarn

Hoi thuisblijvertjes!

Vanmorgen was het dan eindelijk zo ver! Bepakt en bezakt kwamen de kinderen met hun ouders zo rond 9 uur het schoolplein op druppelen.
Uiteindelijk was iedereen er en legden meester Boers en juf Aline in de klas nog het een en ander uit. Toen uiteindelijk de bus er was konden we al onze spullen inladen in de bus. Dat was een hele klus want er moeten een hoop spullen mee als je met een groep van 35 (lieve?) kindertjes en 4 leerkrachten (lieve!) op werkweek gaat!
In de weken voor de werkweek hebben de kinderen al heel veel voorbereidingen getroffen: acts voor de bonte avond voorbereid, bedacht met wie ze de bakwedstrijd gingen doen, spelletjes voor de spelenkermis bedacht, melkdozen versierd (om tijdens de werkweek onze persoonlijke spullen in te bewaren) en ga zo maar door.
Ook de meester en juffen hebben in de aanloop naar de werkweek regelmatig vergaderd en een hoop leuke dingen bedacht die we deze week kunnen doen.
Een goede voorbereiding is het halve werk!
Toen alle spullen in de bus geladen waren werd er afscheid genomen van alle vaders, moeders, opa’s, oma’s, ooms, tantes, broers, zussen en andere uitzwaaiers.
Meester van Ommen stapte nog even de bus in om de kinderen en leerkrachten een fijne week te wensen en toen kon het grote avontuur dan eindelijk beginnen! De bus vertrok!

De chauffeur had er een flinke vaart in. Meester Boers en juf Barbera vertrokken iets later dan de bus met de auto en hadden best moeite om de bus in te halen (en meester Boers heeft toch echt niet langzaam gereden).
Onderweg werd de wereld om ons heen steeds witter. De sneeuw van gisteren was nog lang niet overal gesmolten en dat was een erg mooi gezicht!
Om kwart voor 11 bereikte de bus het terrein van de Stulp.
De andere school (de Vliedberg) was er ook al.
Toen al onze spullen uit de bus gehaald waren was het tijd om onze slaapzalen op te zoeken.
Alle meiden liggen gezellig op een slaapkamer en de jongens zijn verdeeld over 2 slaapzalen.
Al gauw had iedereen een bed gevonden. Maar toen moesten de bedden natuurlijk ook nog eens opgemaakt worden. We konden goed merken dat er thuis geoefend was met opmaken! Binnen een mum van tijd waren alle bedden keurig opgemaakt.
Alle tassen konden netjes in een rek gezet worden of onder de bedden geschoven worden. Ben benieuwd of de slaapzalen de hele week zo netjes blijven ;)

Van al dat harde werken krijg je best dorst en trek. En gelukkig stond er toen wat te drinken voor ons klaar met een lekkere mars!
We gingen in de grote zaal (waar we ook steeds zullen eten) zitten. Daar maakten we kennis met Erwin en Bas. Erwin en Bas werken op de Stulp en zorgen dat wij te eten en te drinken krijgen. Erwin legde het een en ander uit. Daarna moesten wij naar onze slaapzalen gaan want we moesten even een brandoefening doen. Dat is om een keer het geluid te laten horen van het brandalarm en om de kinderen te leren waar ze heen moeten. Dat verliep allemaal vlekkeloos.
Omdat we toen toch buiten waren gaf Erwin de groep gelijk een rondleiding over het terrein wat bij het huis hoort. Het terrein lag er mooi bij want ook hier zag het nog flink wit! De kinderen waren verbaasd over de grootte van het terrein. Je kan hier ook van alles buiten doen: voetballen, basketballen, volleyballen, tafeltennissen, enzovoort!
Na de rondleiding mochten de kinderen nog even buiten spelen totdat de bel ging.
Er hangt buiten een hele grote bel. Die bel hoor je op het hele terrein. Dat is handig want als we dan willen dat de hele groep verzamelt hoeven we alleen maar de bel te luiden en niet het hele terrein af te lopen op zoek naar de kinderen! Als de bel 5 keer gaat moeten de kinderen van het Waterschip verzamelen en als hij 3 keer gaat moeten de kinderen van de Vliedberg verzamelen.

De kinderen luisterden goed toen de bel ging! Ze kwamen van alle kanten aan gerend…niet gek ook want ze wisten dat als de bel ging dat we dan zouden gaan eten!
In de grote zaal waren inmiddels de tafels gedekt, dus iedereen kon aanschuiven.
Tussen de middag eten we warm op werkweek. Dat is zo omdat Erwin en Bas er dan nog zijn, want eten koken voor ongeveer 100 (!!!) man dat is best een heel werk. En ’s middags hebben zij het te druk met andere werkzaamheden.
(Bovendien is het ook handig dat als je toevallig het warme eten niet lust…dat je dan gewoon ’s avonds nog lekker brood kunt eten!)
We aten tagiatelli (of hoe je dat ook schrijft… je weet wel van die brede spagetti) met een gehakt saus. Nou honger hadden we wel want er werd flink van gegeten! Sommige kinderen schepten zelfs een tweede of derde keer op.
Als toetje hadden we vruchtenyoghurt.
De tafel van juf Barbera was aan de beurt voor corvee. Ja er moet wel gewerkt worden als je op werkweek bent! Als je corvee hebt moet je best wel veel doen. Tafel dekken, tafel afruimen, afdrogen (er is een hele grote afwasmachine dus afwassen hoeft gelukkig niet), alles opruimen, tafels schoonmaken, zaal vegen…Maar gelukkig zit je met 7 kinderen aan een tafel dus hoef je niet alles alleen te doen. De kinderen werkten prima mee en het werk was dan ook zo gedaan.
De kinderen die geen corvee hadden moesten hun spullen die ze vaak nodig hebben in hun doos leggen (slaapzalen zijn overdag namelijk verboden terrein!)… en hadden nog kans om eventueel mee gesmokkeld snoep in te leveren…(oei dat was best veel…) portemonees moesten ook ingeleverd worden (zodat we die achter slot en grendel kunnen opbergen en tevoorschijn kunnen halen zodra er wat gekocht kan worden).

Toen de corvee ploeg ook klaar was en iedereen buiten was was het tijd om de omgeving te verkennen. We maakten een heerlijke wandeling door het bijna sprookjesachtige gebied rondom het kamphuis. Wat was het mooi om door zo’n besneeuwd landschap te wandelen. (maar dat kunt u wel zien aan de foto’s!)
Een aantal van ons kreeg er echt een beetje kerst gevoel van… en dat terwijl de Sint nog maar net in het land is! Doordat het niet meer vroor begon de sneeuw wel te smelten. En dat zorgde er weer voor dat er her en der flinke plassen lagen. Gelukkig maar dat de meeste kinderen kaplaarzen aan hadden gedaan.
Onderweg werden er liedjes gezongen (Rosanne van Nick en Simon is toch wel favoriet hihihihi), moppen getapt en verhalen verteld! Het was een erg leuke en gezellige wandeling. Maar aan het eind waren we toch wel blij dat we weer bij het kamphuis waren (toch niet alle schoenen en laarzen zijn waterdicht…).

We gingen naar binnen en kregen lekker wat te drinken en namen vast wat van de baksels (want tja die bakwedstrijd duurt de hele week dus we moeten wel keuren!)
Het was binnen lekker warm en aangenaam. En de kinderen gingen heerlijk rustig met elkaar een spelletje doen of even rustig lezen, tekenen of iets anders “ontspannends”. De groep van juf Evelyn was aan de beurt voor corvee dus zij gingen vast de tafels dekken voor de maaltijd.
Om 17.15 mocht iedereen aan tafel om lekker van het brood te smullen. Je mocht zelf kiezen wat je op je brood nam… maar je moest het wel zelf klaar maken (sommige kinderen dachten dat de meester en de juffen voor iedereen brood gingen smeren, en t was dan ook voor hen wel een tegenvaller dat ze het zelf moesten doen…”mijn moeder doet dat wel altijd voor mij”…)

Na het eten is het tijd om in ons werkboekje te werken en het verslag van vandaag te schrijven. Ook kunnen de kinderen dan snoepjes kopen en moet de tafel van juf Evelyn nog even aan de bak tijdens de corvee..

Wat we vanavond allemaal nog gaan doen….tja daar zult u nog even op moeten wachten… daar begint het verslag van morgen mee.
Ben benieuwd hoe de eerste nacht zal verlopen… er zijn al “wilde plannen” van kinderen die naar een andere slaapzaal willen sluipen…maar wij (de meester en de juffen) gaan al wat langer mee ;)

Groetjes,
Xxx en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal (we hebben eigenlijk nog geen tijd gehad om jullie te missen… zo leuk is het!)

De meester, juffen en kinderen!

P.S. De foto's volgen zo snel mogelijk ... maar dat is nog al een werkje ;)

• 24 November 2008 - 16:43

Carla Leeuwenburg.:

Wat een mooi en uitgebreid verslag al van de eerste dag.
    Hartstikke leuk om te lezen!

• 24 November 2008 - 17:02

Miranda:

Wat een leuk verslag. Ik wens vooral de juffen en meester succes vannacht.
    Slaap lekker allemaal....

• 24 November 2008 - 17:11

Nicole Michielsen:

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    Heel veel plezier!!!

• 24 November 2008 - 17:17

Jennifer:

nou zo te zien is het vandaag allemaal goed verlopen;) en het klinkt ook heel erg leuk allemaal. Ik hoop voor jullie dat het zo'n leuke week blijft en lekker genieten;) dikke knuffel voor lizzy;)

groetjes jenn

• 24 November 2008 - 17:29

Pa En Ma Ruizendaal:

Superverslag, geeft een hele goede indruk wat jullie allemaal doen. Wij zijn ook zeer benieuwd naar de foto's en de verhalen van de avond en vooral NACHT.
    Gezellige avond en welterusten voor straks.

• 24 November 2008 - 17:35

Rein Grootendorst:

heel leuk verslag. Had het gevoel er zelf bij te zijn. fijne week allemaal.

• 24 November 2008 - 17:36

Huize Nijssen:

Dat klinkt nu al geweldig. Veel plezier vanavond en vannacht!!!

juffen en meester wij hopen dat jullie wel aan jullie wel verdiende nachtrust gaan komen!

Wij kijken nu al uit naar het verslag van morgen......

slaap lekker allemaal....

• 24 November 2008 - 17:47

Romy L:

Voor : lizzy, marith,kayleigh

Hee, meiden leuke dag gehad ?:Pik hoop het morgen weer een dag en leuke dingen doen ik mail jullie morgen weer doegg

Alvast weltrusten :)
    (L)xxx romy

• 24 November 2008 - 17:50

Romy L:

hoi meester wij hebben al leuk geknutselt hoor haha alleen juf annie moet nog wel wennen aan het bord we gaan ook nog deze week een speculaaspop bakken

groetjes romy

• 24 November 2008 - 17:52

• 24 November 2008 - 18:00

• 24 November 2008 - 18:01

• 24 November 2008 - 18:01

• 24 November 2008 - 18:05

Papa En Bob( Zwep):

hallo lieve Anne, wat een leuk reisverslag tot nu toe joh anne. papa mist je nu al....en vannacht wel op tijd gaan slapen he!!!heb veel plezier en pas op jezelf. tot het volgende bericht xx

• 24 November 2008 - 18:16

Robin :

voor kaleigh,marith
    hee meiden is het daar leuk ik hoop dat jullie veel lol hebben

groetjes robin

• 24 November 2008 - 18:17

Lia:

Zo juf Barbera je hebt er wel een heel verhaaaaaal van gemaakt, nu toch zeker wel kramp in je vingers ...!!!! maar wel heel erg leuk om te lezen.
    Ook ik heb de bus niet bij kunnen houden onderweg, hij had er zeker de vaart in ;-)
    Gezellige avond, veel plezier en ik hoop dat jullie een beetje zullen slapen vanavond (met al die wilde plannen).
    Ben heel benieuwd naar de foto's en het volgende verslag.
    Groetjes allemaal

• 24 November 2008 - 18:24

Okky:

hoi Kids
    Heel veel plezier en ..... hier alvast een "wild plan " gooi je haar los en vannacht maak je de Meester en Juffen gek met lekker te knallen en LAAT je HOREN dat jullie erzij hihi!!!:P
    Okky

• 24 November 2008 - 18:24

Sharona:

Lizzy, Zo tezien is het allemaal goed verlopen & hebben jullie leuke dingen al gedaan. nou maar hopen dat het zo blijft, veel plezier. ;)
    Slaaplekker allemaal.
    Dikke knuffel voor lizzy (K)

Groetjes sharona.

• 24 November 2008 - 18:25

JP, Bram, Martina& H:

Wat een leuk verhaal en dit is nog maar de eerste dag! Daan, je hebt je corvee tenminste gehad. Hoef je de rest van de week nix meer te doen..... We missen je nu al hoor, vooral Huub!
    Veel plezier voor iedereen daar en geniet ervan!

• 24 November 2008 - 18:29

Lia:

Hoi Mée, hoe gaat tie daar, heb je het naar je zin en naast wie slaap je deze week ? Heel veel plezier xxxx mama

• 24 November 2008 - 18:49

Yvonne:

Hoi Linda,
    Nou, zo te lezen wordt het een TOPWEEK!!
    Ik ga ook elk jaar op schoolkamp dus ik weet wat een lol jullie vast hebben!
    Veel plezier, ook voor de rest. Groetjes, Yvonne(van oom Aart)

• 24 November 2008 - 18:55

Oscar:

He Mélanie.... naar je zin daar?? hoop dat je uitgerust bent voor deze "zware" week :-)

Groetjes en xxx
    Oscar

• 24 November 2008 - 19:01

Chic En San:

Wat een geweldig verslag om te lezen.Ik zie de beelden weer voor me toen ik zelf als jong meisje op werkweek ging. Lorenzo,wij wensen jou heel veel plezier met de rest van de kinderen!En de juffen en meesters natuurlijk! Kus van Chic,San en Jill -xx-

• 24 November 2008 - 19:21

Peter En Jacqueline :

Leuk verslag om te lezen en leuk om te weten dat de kinderen zoveel doen. Juffen en meesters, veel succes vannacht en Omar jouw corveedienst zit er al weer op. Slaap lekker allemaal!!

• 24 November 2008 - 19:22

Rob :

Hallo Vin,zo te horen is het daar al heel gezellig.Morgen je corvee ha ha ,maar daaar kom je wel overheen.Slaapse voor straks en niet te veel geinen he .Groetejes papa,mama,romey xxx

• 24 November 2008 - 19:40

Pa En Ma Van Dijk:

Hoi Juf Barbera (en natuurlijk alle anderen)

We hopen dat jullie een fijne week zullen hebben.

Gelukkig konden jullie heerlijk naar buiten.

Voor deze eerste avond: slaap lekker!!

Steef heeft lekker spruitjes gegeten.

Doeiiiiiii

• 24 November 2008 - 19:45

N Vd Sigtenhorst:

Wat een leuk verslag. Veel succes met de kids.Nu de nacht nog maar afwachten he. hahaha. Slaap lekker allemaal.

• 24 November 2008 - 19:47

Nog ff een berichtje voor Wesley, slaap lekker jongen. doeidoei
    kusjes van papa en mama en kelly niet te vergeten hahaha

• 24 November 2008 - 19:59

Voor Richard G.:

Hoi allemaal, het ziet er leuk uit en klinkt gezellig. Wij zijn weer goed thuis gekomen. Veel plezier nog allemaal en welterusten.

papa en mama Groenenboom

• 24 November 2008 - 20:13

Opa Boef:

hallo vincent.
    Heb jij het leuk daaar?
    heb jij al een heleboel leuke dingen gedaan of moet jij daar ook leren?
    geniet maar fijn van deze dagen.welterusten en slaap lekker.

Veel liefs van oma en opa boef

• 24 November 2008 - 20:18

Nog ff een berichtje voor Wesley, slaap lekker jongen. doeidoei
    kusjes van papa en mama en kelly niet te vergeten hahaha

• 24 November 2008 - 20:22

Michelle:

Jullie verslag net gelezen. Erg leuk.Wij hopen dat je het reuze naar de zin hebt en wensen je een goede nachtrust. Dikke kus van opa en oma.

• 24 November 2008 - 20:27

Vincent:

hoi lorena,
    ga maar lekker slapen vannacht.
    Maak morgen maar veel lol met je vriendinnen en je vrienden.

vincent

• 24 November 2008 - 20:31

Rosalyn:

hoi rosalyn
    maak er een mooie week van meis enne...,
    we missen je nu al!
    heel veel plezier daar,
    liefs en een dikke kus van papa mama tristan en avalon.

• 24 November 2008 - 20:45

Yolanda:

hee loreentje,
    moe van de eerste dag? ligt je bed lekker? veel plezier morgen en lekker slapen. Kusjes Mama

• 24 November 2008 - 20:53

Petra:

wat een leuk verslag van de eerste dag! zou graag om een hoekje willen gluren! ben benieuwd naar de foto's.
    Youri veel plezier met z'n allen.
    de verschoortjes

• 24 November 2008 - 20:57

Bart En Erik Gerlag:

Leuk om te lezen. We zijn weer terug uit Madrid. veel plezier en tot vrijdag.Linda XXX van Bart en papa

• 24 November 2008 - 21:00

Jannie En Frans:

Wat een leuk (en lekker lang) verslag! Ga zo door Juf Barbera!!!
    Leuk dat er nog sneeuw lag in Baarn!
    He Dunc, Isabel heeft vandaag ook een zaklamp gekocht........ze was niet te houden! Veel plezier jongen, dikke kus van ons allemaal xxx

• 24 November 2008 - 21:01

Leroy :

hé kevin en milan alles goed daarzo jullie gaan veel lopen!!!!!!

• 24 November 2008 - 21:09

Lorena Fens:

hallo lieve schat heb je het fijn?gelukkig mooi weer he vanmiddag bij jullie ook? ,of was het daar nog wit.Ik hoop dat jullie een hele leuke week hebben maar dat gaat lukken dikke Kus van oma Bep en opa S

• 24 November 2008 - 21:23

Jaco & Janny:

Hoi Corine,
    Wat een groot verslag al van de eerste dag!
    Leuk dat we zo af en toe wat van jullie belevenissen kunnen lezen.
    Heel veel plezier en groetjes met xxxxx-jes en tweemaal een hug van ons! P.s.: Het is hier wel stil zonder jou! Doei!!!

• 24 November 2008 - 21:30

Los Frigos:

Yo Mitch. Niet vergeten te slapen he!

• 24 November 2008 - 21:38

Janneke:

Hé Romée,
    Heel veel plezier hoor op werkweek, en niet te veel slapen hè, dat kun je later thuis wel weer doen haha

• 24 November 2008 - 21:47

Helen:

Hallo Asha, zo te lezen is het heel erg leuk daar. En een goed begin in de sneeuw.Ik hoop dat je lekker slaapt en wens je nog veel plezier. Een hele dikke knuffel en kus van hier

• 25 November 2008 - 06:10

Andrea Boelen:

goedemorgen allemaal

als ik dit type lig je nog lekker te slapen.
    Hoop dat het net zo'n leuke dag wordt als gisteren (maar daar ben ik van overtuigd) veel plezier
    groetjes papa en mama
    xxx

• 25 November 2008 - 06:23

Je Broer, Yoeri:

het is wel lekker rustig nu.
    jeremy het is lekker stil
    zonder jou nu kan ik ook eens achter pa z'n pc.

doei ik hoop dat het nog lang rustig blijft.

Maarre, veel plezier nog.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• 25 November 2008 - 06:43

Rein Grootendorst:

hoi Lorenzo, zijn jullie al wakker??lekker geslapen allemaal?

• 25 November 2008 - 07:08

De Plantingaatjes:

wat een schitterende plaatjes zeg , met al die sneeuw.En zo te zien hebben jullie het allemaal heel erg gezellig.Hebben jullie allemaal lekker geslapen ?
    geniet overal maar lekker van hoor...Lizzy dikke kussen en kroelen van ons.

• 25 November 2008 - 07:09

Miranda:

Goede morgen allemaal...
    lekker geslapen?
    Heb je nog droge sokken Dennis?

• 25 November 2008 - 07:31

Rob:

Goedemorgen Vin,goed geslapen.Ziet er leuk en gezellig uit.We hebben net de foto's gezien.Veel plezier vandaag. Papa

• 25 November 2008 - 08:21

Groep 8b:

Goedemorgen,
    We zijn allemaal hard aan het werk, (nou ja).We missen vooral meester Boers(nou ja).
    Morgen komen we allemaal met juf Annie op visite.
    (nou ja)Nog veel plezier
    Juf Annie kan trouwens heeeeeel goed de breuken, procenten,enz...uitleggen.(nou ja)

Veel plezier

• 25 November 2008 - 08:21

Sjaak Catherine Mel:

En...Marith lekker geslapen??? Zo te lezen heb je gisteren heel leuk gehad.Veel plezier voor vandaag!! Groetjes uit Pernis (we hebben weer een paar pietjes voor je hoed!!!)

• 25 November 2008 - 08:27

Nassim:

vind je het daar leuk

• 25 November 2008 - 08:33

Nassim:

aan:meester pieter boers we hebben al veel gedaan we gaan nog speculaaspoppen bakken we hebben ook al geknutseld

Vriendelijke groet nassim el bachiri

• 25 November 2008 - 08:39

Lia:

Goeiemorgen allemaal en hebben jullie lekker geslapen :-)Toch niet de meesters en de juffen teveel geplaagd hè ??
    Al gezellig met z'n allen ontbeten.
    Veel plezier vandaag.

Kusjes voor Mée xxxx
    mama

• 25 November 2008 - 09:10

Leroy:

hé milan kevin alles goed daarzo is het saai
    ??????

• 25 November 2008 - 09:56

Conny En Andre:

Wat ziet het er gezellig uit bij jullie op de foto,s ! het verslag was super om te lezen,we hopen op nog veel meer verhalen. dag roos,tot gauw.

• 25 November 2008 - 10:29

Gertjan Verbeek:

Dat klinkt nu geweldig.hoe jullie het allemaal naar je zin hebben,nou nog leuke en fijne dagen,en ik hoop voor jullie dat het lekker droog blijf. en nog veel plezier hebben voor je het weet ,is er weer een dag voorbij.en kevin vergeet niet je tanden te poetsen voor het slapen en bij het opstaan.

• 25 November 2008 - 10:52

ERIK + ANITA GERLAG:

Hoi LINDA en andere Waterschippers...
    Wat een leuk verhaal en foto's. Juf Barbera is niet alleen een
    ComputerWizzjuf,maar ook een foto/schrijfjuf!!
    Ben benieuwd naar jullie dag vandaag.
    Linda en Melanie:
    Hoe beviel jullie súpersónische spelen-kermisspel?
    Vast een succes!

Groetjes weer en veel plezier allemaal.

Kusss XXX voor Linda

• 25 November 2008 - 10:54

Milan De Wolf:

He hoe is het daar. nog steeds sneeuw of niet ik hoop dat jullie het er naar jullie zin hebben daar.groeten Milan
    PS:ik wens mij juf Evelyn ook heel veel plezier

• 25 November 2008 - 11:27

Bob Zwep:

Hallo mr. Boers

We hebben al heel veel geknutseld- en nu nog niet zo veel gedaan-
    Het is voor juf annie wel even wennen dat nieuwe schoolbord.We gaan lekker speculaaspoppen bakken en vanmiddag mogen we de gymtijd van groep 8 gebruiken. U heeft vast al veel gewandeld en dat terwijl u maandagavond -waarschijnlijk- nauwelijks heeft kunnen slapen !

groetjes
    -lievelingsleerling- Bob

P.S heb ik er al punten bij ? hi,hi

• 25 November 2008 - 11:34

Bob Zwep:

Hallo groep 7 (van 7/8)

Hoe is het daar, lukt het een beetje met al dat wandelen? Wat mooi zeg, jullie hebben de eerste dag vast een sneeuballengevecht gehouden! Ik denk dat jullie gisteren wel laat zijn gaan slapen (waarschijnlijk met behulp van de meesters en juffen). Hoeveel baksels van de bakwedstrijd hebben jullie al gegeten? nou , veel plezier en nog een leuke week !

van Bob

• 25 November 2008 - 12:27

Jennifer:

hey lizzy..

Hoe is het daar? op de foto's te zien is het daar wel mooi, en heb je het er wel naar je zin;)
    hebben jullie een beetje lekker geslapen? ik wacht weer op een nieuw verslag, Ben benieuwd!!!!! nog heeeeeeeel veel plezier en een hele dikke kus en knuffel van Jennifer(K)

• 25 November 2008 - 12:47

Pappa Van Jesse:

Veel plezier allemæl, ook de groetjes van opå. Met ons gaat ook alles goed hier in Øslø. Knuffel van ons!

• 25 November 2008 - 12:50

Carla Leeuwenburg:

Ha juffen, meester en kinderen.
    Wat ziet het er leuk uit op de foto's zeg. Geweldig!
    Hebben jullie vannacht een beetje geslapen?
    Wij zijn erg benieuwd naar al jullie verhalen.

En voor Niels nog een dikke kus van ons allemaal. Heb je de kaart al ontvangen jongen?

Groetjes...

• 25 November 2008 - 13:04

Thuisfront Marith:

Hallo allemaal,

Wat een leuke foto's, plezier straalt er vanaf.
    Hoe is de eerste nacht verlopen, lol gemaakt en misschien ook nog een beetje geslapen??
    Hele gezellige dag vandaag.
    Groetjes voor iedereen en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier!!!!

• 25 November 2008 - 13:06

Danielle En Oma:

he jesse,lekker geslapen.het is wel stil zonder jou hoor!veel plezier groetjes mama en oma

• 25 November 2008 - 15:01

Oma En Opa Bouman:

Voor Rosalyn van Dijk.

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt met alle kinderen. Genieten jullie er allemaal maar van.

Opa en Oma Bouman

• 25 November 2008 - 15:26

Voor Anne Zwep:

Hoi Lieve An, vriendinnetjes en klasgenoten....Wat een uitgebreid verhaal. Leuk! Het klinkt allemaal erg gezellig. Hebben jullie goed geslapen en is jullie baksel in goede aarde gevallen? Hier is stil zonder je hoor An en Snoopy kan niet wachten tot je er weer bent. Heel veel genieten en plezier daar in Baarn. Een dikke kus van mama en groetjes aan iedereen. XXXX

• 25 November 2008 - 15:47

De Dröge's:

Hoi Jiry hoe = het bij jullie nou ik geloof wel dat het een dolle boel= daar. Het ziet er erg leuk uit ben benieuwd naar het volgende verslag kuzzz en knufzzz

• 25 November 2008 - 15:48

Luuk:

yo youri, het is thuis wel stil hoor. neem je een stinkbom voor mij mee?

groetjes luuk

• 25 November 2008 - 15:53

Papa Plant:

hee kleine plant (lizzy)
    volgens mij heb je het wel naar je zin
    ik hoop dat het ook zo blijft.
    gr en een dikke kus en knuffel van je papa
    en doe ook de groeten aan milan

• 25 November 2008 - 16:03

Juf Margreet:

Hoi Allemaal,

Zo te zien hebben jullie het hartstikke leuk daar,
    veel plezier nog en zorg een beetje voor Meester Boers he,

groetjes en tot ziens

• 25 November 2008 - 16:19

Voor Lorenzo:

hey lorenzo
    hoe is het daar het is wel leuk zeker en koud. zijn jullie al door de bossen geweest wel bukken he voor al die spinnen.
    leuke foto,s zijn er gemaakt ik zag je aan tafel zitten eten ben je de maandag nog doorgekomen zonder harde broodjes en filé.
    groetjes tosca

• 25 November 2008 - 16:25

EDWIN EN MONIQUE:

WAT EEN LEUKE FOTO S ZO IN DE SNEEUW.WIJ WILLEN DE GROETEN DOEN AAN NICK,HEB JE HET NAAR JE ZIN GENIET ER MAAR LEKKER VAN LATER MO EN ED

• 25 November 2008 - 16:40

Ha Niels,

Heb je vandaag lekker gegeten?
    En al corvee gehad?
    Best leuk toch.

Lieve groetjes van allemaal, ook van oma en opa en van Michael!

• 25 November 2008 - 16:55

OMA SIEN EN OPA LOEK:

WIJ WILLEN NICK EEN HELE FIJNE WEEK WENSEN EN VEEL PLEZIER MAAK MAAR VEEL LOL TOT VRIJDAG OMA SIEN

• 25 November 2008 - 17:13

Jamila:

hey hey nicky
    alles goed?? en hoe is het daarzo, hoop dat je het leuk hebt daar en nog veel plezier he
    ook groetjes van susanne, rembrand samira en jamie

• 25 November 2008 - 17:13

Romey:

ik hoop dat jullie het luek hebben xxx voor vincent

• 25 November 2008 - 19:20

Van Naomi Voor LINDA:

ik mis je nichieee!!!

• 25 November 2008 - 20:39

Erno Michielsen:

Speciaal voor Romée, een berichtje van je oom. Zo te zien heb je het erg nar je zin. Ik heb het verslag tot dusver gelezen, en is erg leuk om te zien wat jullie allemaal doen. Veel plezier nog.
    Groetjes van Erno

• 26 November 2008 - 11:29

Gerrie En Frans :

hoi marith
    als ik het allemaal zo leef is het echt gaaf daar nou meid nog heel veel plezier
    groetjes van gerrie en frans
    en natuurlijk van romario danny en namara

• 27 November 2008 - 15:45

Newroz:

he allemaal hoi juf hoegaat het het is heel leuk van mij mag u vandaag al terug komen we missen ik wil dat juf aliene noh een week moet blijfen kan ze lekker uit rusten en meester boers mag ook terug komen en juf barbera is altijt welkom we hebben wandag heel leuk iets gedaan messter zander hefft ze kitaar mee gonomen en we mogten op spelen en jug anne hefft pepernoten gebaken en zo wat is het tog rustig zonder jullie geintje ik hoop dat jullie een leuke bonte qavond hebbbe groetjes newroz ps juf efelin geniet maar van dat wekje want komt u terug noe dan denkt u waar ben ik beland groetjes van groep 5 6 8 doei