Stropers in het bos!!! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu Stropers in het bos!!! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu

Stropers in het bos!!!

Door: juf Barbera

Blijf op de hoogte en volg c.b.s. Het Waterschip

25 November 2008 | Nederland, Baarn

Joehoeeeeeeee!!!!

Daar zijn we weer! Maar dat hebben jullie vast wel snel door want we hebben wel gezien dat er heel veel op deze site gekeken wordt. We vinden het erg leuk om al jullie berichtjes te lezen. We zijn erg blij dat we de printer hebben meegenomen zodat we alle berichtjes voor de kinderen uit kunnen printen. Alle berichtjes hangen we op de muur in onze zaal. De kinderen (en de leerkrachten!) lezen ze met veel plezier. Zeker de kinderen die een beetje last van heimwee hebben, hebben veel aan deze berichtjes!!!

Gisteravond hebben we heerlijk van de broodmaaltijd genoten.
Na het eten moest er natuurlijk weer gecorveed.
Maar ook was er de wel bekende “koek en zopie” kraam. En moesten de kinderen in hun werkboekje het verslag van maandag schrijven.
Veel kinderen hebben kaarten gekocht en die zijn dinsdag middag op de bus gegaan. We hopen maar dat ze bij slimme postbodes belanden want men was erg creatief in het beschrijven van de kaarten.
Toen de kinderen klaar waren met schrijven hebben we nog even een “gesprekje” met ze gevoerd. Ze hadden het kampboekje nog voor zich en we hebben toen de paklijst er maar eens bij gepakt. Op de paklijst stond heel duidelijk:
Niet meenemen: mobiele telefoon, snoep, te veel geld en andere kostbaarheden (Doe je dit wel dan is het voor eigen risico)
Een aantal kinderen heeft dus dat risico genomen…En maandag ochtend kreeg iedereen nog de kans om eerlijk zijn/haar snoep/kostbaarheden en dergelijke in te leveren. Gelukkig waren de kinderen erg eerlijk en hebben we nu een hele grote zak ingeleverd snoep! Het snoep zullen we (waarschijnlijk op de bonte avond…) eerlijk verdelen over alle kinderen!
Toch waren een aantal kinderen het niet met deze afspraak eens en zaten flink te mopperen…Maar gelukkig snapten ze na uitleg van de meester en juffen wel hoe de vork in de steel steekt.

Vervolgens mochten de kinderen naar buiten met hun zaklampen! Wat was het donker geworden! Veel donkerder als dat het bij ons in Pernis wordt. Je ziet hier tenminste nog sterren stralen.
Ondertussen was ook André de boswachter gearriveerd. Hij had een probleem…En daarbij had hij onze hulp nodig. Hij praatte de leerkrachten onder het genot van een kopje warme koffie bij en daarna besloten we om de leerlingen er maar bij te halen en hun hulp in te schakelen.
André vertelde aan de groep dat hij al heel lang boswachter is in Baarn en dat hij regelmatig last heeft van stropers in het bos.
En dat er helaas nu op dit moment ook weer een stroper actief is op het terrein rond de Stulp. André stelde een heleboel vragen aan de kinderen en vertelde veel over stropers. Maar hij vroeg ons ook om hulp…Hij vroeg of we met z’n allen mee wilden helpen om een stroper te vangen…Oei… dat was toch wel heel erg spannend en eng en er waren dan ook een aantal kinderen die meteen heel angstig werden en met tranen in hun ogen zaten. Er waren meteen een aantal kinderen die eigenlijk niet mee wilden of durfden…André vroeg ons om donkere kleding aan te doen en bovendien kregen we ook nog zwarte schmink op ons gezicht zodat we niet zouden opvallen. Het vervelendste vonden de kinderen echter dat we geen zaklamp mee mochten nemen… is ook eigenlijk niet raar dat die niet mee mochten want dan zou de stroper ons al vanaf verre zien aankomen.
Toch ging uiteindelijk iedereen mee (sommigen moesten wel eerst door meester of juf overtuigd worden van het feit dat we ze echt niet in gevaar zouden brengen en dat er niks kan gebeuren als je bij de groep blijft of dicht in de buurt van André)
We liepen met de hele groep naar de rand van het bos. André had verteld dat je ogen heel snel wennen aan het donker en dat je dan vanzelf steeds meer ziet. Nou ik geloof dat een aantal kinderen de hele stroperstocht met ogen dicht hebben gelopen van angst…
’t was eigenlijk wel fijn dat het pas gesneeuwd had, daardoor was het pad een stuk beter te zien en konden we de weg goed vinden.
Halverwege spraken we met André een “code” af… Als we de stroper zouden zien, of iets anders verdachts dan zouden we oehen als uilen (nou als er een stroper was geweest had hij ons volgens mij vanaf een kilometer of 10 aan horen komen, zo hard oehden de kinderen). Verderop kregen we van de boswachter de opdracht om ons langs het pad in groepjes te verdelen…Dat was helemaal griezelig… met een groepje zomaar ergens in een donker vreemd bos waar een stroper rond loopt wachten tot de groep je komt halen…Gelukkig waren juf Evelyn, juf Aline, meester Boers en juf Barbera ook mee op de tocht dus konden zij ook bij een groepje blijven.
En gelukkig was de groep later weer helemaal compleet en hebben we niemand achter gelaten in het bos. We vervolgden onze weg…toen vond André ineens sporen van de stroper!!! Hij vond een aanwijzing dat er mogelijk op het pad klemmen geplaatst waren door de stroper. Dus we moesten heel voorzichtig, als het ware in polonaise, 1 voor 1 achter hem aan lopen. André had namelijk wel een zaklamp en kon dus af en toe een klein beetje schijnen…En ja hoor!!! Zomaar aan de zijkant van het pad had de stroper een klem geplaatst. En de klem stond nog gespannen ook…gelukkig maar dat er nog geen lief klein konijntje of zo in zat! Met een stok maakte de boswachter de klem onschadelijk. Zo konden we onze tocht weer vervolgen. Het was wel erg koud onderweg en ´t was nat en glibberig. Nando´s schoen bleef zelfs in een grote modderpoel steken…Maar gelukkig konden we hem nog wel vinden. Helaas voor Nando moest hij dus wel verder met een kletspoot, de pechvogel!!
We kwamen ook nog langs een boom waar ze vroeger de criminelen aan op hingen…en de boswachter vertelde dat er ook wel eens een kind was verdwenen op die plek…We zijn toen maar gauw doorgelopen want dat vonden we toch wel erg griezelig!!!! (juf Aline en juf Evelyn hadden aan elke arm wel 3 kinderen hangen! Meester Boers en juf Barbera liepen achteraan om er voor te zorgen dat er niemand per ongeluk achter zou blijven) Even verder op moesten we een weg over steken.. Dat was nog lastig want het was best een drukke weg en we waren bang dat de stroper ons zou zien. Dus moesten we in kleine groepjes de weg over sluipen. Aan de andere kant van de weg zat moesten we dan weer verzamelen en we konden de groep alleen terug vinden door onze oehoe code te gebruiken. Dat lukte prima.
Het bos werd wel steeds dichter, en ook de temperatuur daalde flink dus het was donker en erg koud!!
Op een gegeven ogenblik kwamen we bij een heel donker stuk bos…de boswachter wist bijna zeker dat hij de stroper op het spoor was…dus we konden twee dingen doen: of over het pad en de kans lopen dat de stroper ons zou zien of dwars door het
donkere bos…We kozen voor het donkere bos maar daar liep geen pad dus moesten we wel weer in polonaise achter André aan. Zo toen schrokken we joh!!! Zagen we ineens een zaklamp schijnen een paar keer… en echt wel heel erg dicht bij ons, dus we moesten bukken.
We wisten niet hoe snel we het donkere stuk uit moesten komen. En dat was nog best lastig want er lagen overal plassen en boomstronken…je moest oppassen dat je niet struikelde (juf Barbera slaagde daar niet helemaal in… die lag ineens languit op de grond en trok bijna juf Evelyn met zich mee….maar gelukkig niks gebroken of beschadigd, gewoon weer opstaan en doorlopen want je wil toch echt niet alleen achter blijven in zo´n donker bos met een stroper in de buurt). Toen we weer op een breed pad kwamen zag André de stroper net op zijn fiets wegrijden….
Weer hadden we een keus: of achter hem aan (waarschijnlijk nog zo´n 2 uur dieper het bos in op zoek naar zijn hut…) of terug naar het kamphuis (ook nog wel een wandeling van een half uur) Nou, we hadden het zo koud, waren nog steeds wel erg bang, waren moe en kozen dus toch maar massaal voor terug naar de Stulp, dan maar geen stroper vangen!

Bij de Stulp aangekomen gingen we gelijk onze douchespullen pakken en lekker onder de douche. Dat was natuurlijk voor sommige jongens en meiden wel even wennen, zo gezellig met z´n allen douchen. Maar na een klein uurtje zat toch iedereen gedoucht en wel in pyjama weer in onze recreatiezaal.
Daar speelden we nog een potje krantenmep. En liet meester Boers samen met juf Evelyn zien dat hij wel heel bijzondere krachten heeft! Er stonden 4 stoelen en meester Boers ging even de ruimte uit. Toen hij de ruimte uit was ging er een kind op een van de 4 stoelen zitten. Daarna ging het kind weer naar zijn eigen stoel. Vervolgens riep juf Evelyn meester Boers (en een leerling die bij hem was gebleven zodat we zeker wisten dat hij niets kon horen of zien). Meester Boers kon dan door te voelen precies op dezelfde stoel gaan zitten!!! Het is ons nog steeds een groot raadsel hoe hij dat doet.

Toen was het de hoogste tijd om naar bed te gaan …Iedereen vertrok naar zijn of haar eigen slaapzaal. En ondanks dat ze hele wilde plannen hadden…Werd er nog wel even hier en daar gegiecheld en gekletst…en natuurlijk moesten een aantal kinderen spontaan nog een keer of wat plassen…lagen de meeste kinderen al heel snel te slapen…moe en voldaan van de lange dag.
Zodoende konden ook de meester en de juffen (redelijk) op tijd naar bed.
Het was een rustige nacht.(ondanks her en der boomgezaag…van zowel leerkrachten (niet van onze school hoor! Hahahaha hihihihi) als leerlingen (ja die zeker wel van onze school!).

De volgende morgen zat iedereen uitgerust aan het ontbijt. Lekker vers brood, bakkie thee erbij ..hmmmm
Na het ontbijt mochten de kinderen buiten even verder wakker worden, dus lekker spelen! Toen de corvee ploeg ook klaar was gingen we met z´n allen het spel levend stratego doen. We bleven gewoon op het kampterrein, dat was wel zo makkelijk. We hadden een rood leger en een blauw leger en de bedoeling was (net als bij het bord spel Stratego) de vlag van de tegenpartij te vinden. De legers struinden door de bossen en al gauw had het rode leger (van juf Aline en juf Barbera) de blauwe vlag gevonden. Dus de eerste slag was gewonnen! De volgende slag werd (helaas) gewonnen door het blauwe leger (van meester Boers en juf Evelyn)…toen was het tijd voor corvee en dus is het nu even wapenstilstand maar we hopen dat we deze week nog een keer kunnen `vechten`.
Tussen de middag aten we stamppot rode bietjes (nee hoor wij zeggen gewoon Krootjus) met een hamburger en jus (ieuuuuuwwwww dr zitten uien in die jus!!!). Een aantal kinderen mistten toch wel de mayo voor op de hamburger en de slasaus (of picalilly ) voor over de stamppot. Niet iedereen vond het even lekker helaas…
De schalen gingen redelijk vol weer terug naar de keuken.
Als toetje was er vandaag een lekkere grote mandarijn. Tijdens het middageten hebben we ook een flinke stapel post uitgedeeld aan de kinderen. Het is echt fantastisch om te zien hoe jullie allemaal met ons mee leven. En de kinderen koesteren hun post (leggen het onder hun kussen, stoppen het in hun broekzak, bergen het op in hun melkdoos…staren er minuten lang naar…pinken soms een traantje weg bij al die lieve woorden)

Vanmiddag stond de spelenkermis op het programma. In ruim 2 uur tijd hebben de kinderen alle spelletjes gedaan die hun klasgenootjes bedacht hadden!
Er zaten weer heel erg leuke spelletjes tussen dit jaar (Ben benieuwd welk spelletje op de bonte avond de oorkonde krijgt voor leukste spelletje) De kinderen hadden er echt werk van gemaakt. Vieze dingen proeven, blaasvoetbal, wie is het, zeeslag enzovoort! Het een nog leuker dan de ander. De kinderen hebben heerlijk zitten spelen (ze waren ook wel blij dat ze even lekker binnen mochten zijn want brrrrr wat is het koud buiten!!!) .
Nu worden op dit moment de tafels gedekt voor het avondeten… Lekkere boterhammen.
Er lopen wel een heleboel kinderen met witte neusjes, maar dat heeft met een lawine te maken ;).

Wat we vanavond allemaal gaan doen dat lezen jullie morgen weer…(Das voor ons zelf ook nog een verrassing hahahahaha)…
Helaas wordt Melanie vanavond opgehaald want vorige week is haar opa die in Engeland woont overleden dus gaat ze morgen met haar ouders en zusje naar Engeland. We vonden het heel fijn dat ze er deze twee dagen bij geweest is op werkweek en we zullen haar missen. We wensen haar en haar familie dan ook heel veel sterkte de komende dagen!
De foto´s van vandaag en gisteravond zullen er vanavond weer op gezet worden…Maar nu zijn jullie in ieder geval weer op de hoogte van onze belevenissen.
Het gaat hier dus nog steeds prima!
Natuurlijk missen we wel: onze dssen, internet, computers, Wii´s, Xbox360´s, psp´s, playstation´s, televisie programma´s….!!!!

Oh ja , en jullie natuurlijk (zou t bijna vergeten)

Hele dikke knuffel en dikke zoenen (van onze inmiddels steeds schraler wordende lippen, want de lucht is hier binnen erg droog !)

Linda, Melanie, Lorena, Asha, Dennis, Youri, Nando, Niels, Michelle, Rosalyn, Corine, Melanie, Anne, Jantine, Richard G, Wesley, Richard V, Nicky, Jordy, Lorenzo, Daan, Omar, Duncan, Mitchel, Lizzy, Jiry, Kayleigh, Milan, Kevin, Jesse, Vincent, Jeremy, Lesley, Romee, Marith, juf Aline, juf Evelyn, meester Boers en juf Barbera

Trouwens…
Wist je dat Toyota met een S is?

• 25 November 2008 - 16:13

Bart Gerlag:

Hoi Linda,

Is het goed met je? En is het daar leuk? Het was leuk in Madrid. Ik mis je best wel.

Kusjes van Bart

• 25 November 2008 - 16:13

Sven Peperkamp:

Voor Linda Gerlag:

Hoi Linda, Jammer dat jij ook niet bij ons logeert. Is het leuk daar? Het is hier heel gezellig met Bart.

Groetjes van Sven (en Bart)

• 25 November 2008 - 16:17

Huisje Weltevree:

Hoi Linda,

Volgens ons heb je het best naar je zin daar! Het klinkt allemaal heel leuk (en ook wel een beetje spannend). We zijn heel benieuwd naar je verhalen! Veel plezier nog daar met al je vrienden en vriendinnen.

Veel liefs van de Peperkampjes

• 25 November 2008 - 16:30

Vincent Boef:

Hallo Vincent,

Het ziet er daar bij jullie wel heel erg koud uit met al die sneeuw.
    Maar je hebt het wel leuk. Ik zie op een foto dat je een grote sneeuwpop hebt gemaakt.
    Nog heel fijne dagen en groetjes van
    Opa en Oma Bussem

• 25 November 2008 - 16:35

Melanie Molendijk!!!:

heeeey meetjee

hoe gaattie nouw
    hier gaat alles goehd hoor ;)

lekker in de sneeuw gespeeld =)
    jaja ik hor wel
    xx stefan !!!!!!!!!

=)

• 25 November 2008 - 16:36

Izabella:P:

hooi kayleigh,

hoe is het daar????
    ik hoop dat je het leuk hebt.
    hoe was de stropers- tocht?
    was Kevin nog gehuilt???
    bij ons is allles goed
    juf annie is heel goed in het bort ( niet echt )
    nou doei daar de groeten

doei

• 25 November 2008 - 16:44

Nog Even Voor Anne:

Weer een leuk bericht!! Blij dat jullie allemaal de stroperstocht hebben overleefd...Voor vandaag en vanavond en vannacht weer heel veel genietsels. KusjesXXX van Mama

• 25 November 2008 - 16:44

Ricardo En Sylvana :

Hoi Marith en klasgenootjes

Zo te lezen en te zien hebben jullie heel veel plezier!! Zou bijna willen dat wij nog oop school zaten hihi Maak maar een hoop lol en gun de juffen en meesters ook wat rust die zijn tenslotte ook al wat op leeftijd hihihihihi

Groetjes Sylvana Ricardo Kayleigh en Kyano

• 25 November 2008 - 16:51

Robin:

voor kaleigh en marith he was de stropers tocht leuk en hebben een van de jongens uit onze klas nog gehuild
    hahaha
    en hoe was de spelekermis
    stuur jullie morgen weer een berichtje
    groetjes robin

• 25 November 2008 - 16:53

Carla Leeuwenburg:

Wat een heerlijk verhaal weer. Geweldig.
    Ik kan me voorstellen dat er vannacht heerlijk geslapen is na al die avonturen!

• 25 November 2008 - 16:53

Boyd:

¡¡hola, jiry!!

Hoe ís't. k geloof wel oke(h). Ik zie dat je lkkr met de sneeuw bezeg ben geweestxD. (kut dat je hier geen smileys kan plaatsen). Naja, have nou maar fun. Ik houd wel in de gaten wat er gebeurd hoor:p

Ltr, je broer

• 25 November 2008 - 16:55

Nicole:

Wat een spannend avontuur in dat donkere bos. En wat zul je genoten hebben van de stamppot Romee!
    Gelukkig mag je vanavond je honger stillen met boterhammen en wat snoep.
    Wel jammer dat je je schoen niet kan zetten. Julian natuurlijk wel..
    Veel plezier nog.

• 25 November 2008 - 17:00

Rosalyn:

Hoi Rosalyn,

Wat een superdag heb je gisteren gehad, spannend !!

Wie houdt nu in de gaten of de meester en de juffen niet alle snoep opeet ?

Maak er een groot feest van vanavond en woensdag, donderdag, vrijdag en veel plezier met zijn allen.

Heel veel kusjes

Liefs
    Papa

• 25 November 2008 - 17:14

Marith En De Rest:

Wat is dit weer leuk om te lezen, juf Barbera maakt er wel heel veel werk van, FANTASTISCH.
    Wat moet dat spannend zijn geweest gisterenavond,wat zouden wij dat graag ook eens meemaken. Helaas jullie lekker wel en wij niet.
    Wij wensen jullie allemaal weer een hele fijne avond en nacht toe.
    Dikke knuffels voor ons moppie en alvast welterusten voor straks!!!!

• 25 November 2008 - 17:16

Voor Richard G.:

Hallo bink het is weer een heel verslag zeg voor ons om te lezen maar hartstikke leuk dat we weten wat jullie allemaal doen. En de foto's zijn ook erg leuk.
    Bij ons alles goed en we missen je.
    Nog heel veel plezier en welkteruster voor straks. Doei
    Pama en mama.

• 25 November 2008 - 17:23

Oscar:

Mélanie.. heb je lekker krootjesstampot gegeten MMMM lekker hoor...als je koude handen heb vraag maar aan de juf of meester of ze geen handschoenen voor je kan gaan kopen of zoiets ?
    Anders in je handen blijven blazen maakt ik ze vrijdag weer warm hihi

Maar wel naar je zin toch?

XXX
    Oscar

• 25 November 2008 - 17:29

Richard G.:

Hoi bink, nog bedant voor die lieve kaart die ik vandaag van je kreeg voor mijn verjaardag, ik werd er helemaal blij van.

Kusjes XXX doei Mama

• 25 November 2008 - 17:31

hoi Lorenzo
    spannend hoor die jacht op de stroper.

Heb het vermoeden dat jij vanmiddag niet veel gegeten zal hebben van de stampot. Haal het maar in met een extra boterham. veel plezier allemaal.

• 25 November 2008 - 17:31

Opa En Oma& Jennifer:

Hoi Lizzy,,

hoe is het daar? aan de verhalen te lezen hebben jullie het wel druk, maar wel leuk! we beginnen je nu toch wel te missen hoor(deden we gister ook al) maar dat zit wel goed, want we weten(denken) dat je het wel naar je zin hebt daar;) nog 3 nachtjes en dan ben je weer in pernis!!! hoewel het daar wel leuker is denk ik met al die sneeuw nog:P hier regent het alleen nog maar...

goed wijffie, weltrusten voor vanavond en een hele dikke knuffel van Opa, Oma en mij(Jennifer)
    xxxxx

• 25 November 2008 - 17:34

Dries En Mary :

Hallo Linda,
    Wat een leuke spannende verhalen en wat een leuke foto's. Zo te horen en te zien zul je je best vermaken.
    We hebben je ook een kaartje gestuurd.
    Liefs D & M

• 25 November 2008 - 17:37

Huize Nijssen:

wat heerlijk om te lezen jullie avonturen en belevenissen. Voor Brett en Thom is dit nu het verhaaltje voor het slapen gaan. We kijken nu alweer uit naar de foto's en avonturen van morgen....

Dikke knuf terug

• 25 November 2008 - 17:44

Voor Michelle:

lieve zus we misen je alemaal ik heb leker geslapen in je bed.

xxx kimberly

• 25 November 2008 - 17:46

Carla Leeuwenburg:

Ha lieve Niels,

Nog even een berichtje voor vanavond.
    Hoop dat het weer gezellig wordt en daarna lekker slapen.
    Ik denk dat jij het eten vanmiddag trouwens wel lekker vond. Jij en je prakkies. Haha.

Dikke kus, ook voor straks van mam.

• 25 November 2008 - 17:47

Jeroen L.:

Heee broertje.
    Is het leuk? vast wel.
    Mis je heel erg, haha. Geintje .
    Tot vrijdag.

Groetjes van Jeroen.

• 25 November 2008 - 17:48

Omar Van As:

Hallo Omar,
    Aan de foto's te zien heb jij erg naar je zin. Jullie hebben gisteravond een spannend avontuur beleefd zeg! Weltrusten voor straks. Groetjes Pa en Ma

• 25 November 2008 - 17:51

Voor Michelle:

Lieve Michelle, en klasgenoten.
    Wat een spannend verhaal! Heel erg koud ook, is maar goed dat jullie allemaal een lekkere dikke slaapzak hebben. Zo te horen hebben jullie het allemaal erg naar je zin en wat een leuke foto's. Weltrusten voor straks en veel plezier weer voor morgen. Geniet er maar lekker van!!!!

xxxxxx van paps, mams, kim en natuurlijk snoopy

• 25 November 2008 - 17:59

Gert:

Hoi Lorena,
    hoe gaat het wel goed denk ik.
    Wat een spannend verhaal zeg. Kunnen jullie het een beetje warm houden?
    Wel leuk de foto's jullie staan er leuk op.

Nou alvast een dikke KUS en voor straks lekker slapenXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 25 November 2008 - 18:01

Elize Verheij:

Hoi Corine,

Ik mis m'n grote zus best wel. Gelukkig kom je vrijdag weer naar huis.
    Daaaaaaag

• 25 November 2008 - 18:08

Vincent:

Hoi Lorena,
    Hoe is het met je?
    Mooi weer is het daar he?
    Hier niet, het regent hier heel veel.
    Maak maar veel lol.
    Ohja heb je nog met Omar hand in hand in het bos gelopen?

Dikke kus en een paar beuken van Vincent

• 25 November 2008 - 18:16

Jaco & Janny Verheij:

Hallo Corine,

Wat fijn dat jullie het zo allemaal naar jullie zin hebben! (Wel heel rot voor Melanie dat haar opa is overleden.)
    Het verslag was weer een heel verhaal om te lezen.
    Met de meester en de juffen hebben jullie het zo te lezen best getroffen. De foto's zijn ook hartstikke leuk om te zien!
    Veel succes en plezier met alles Corine!

Groetjes en kusjes van pa en ma

• 25 November 2008 - 18:19

Rob Boef:

Hallo Vin ,en heb je alles overleefd.Corve en de spannende avond.Het is er wel leuk ,zoals wij kunnen lezen.Weltrusten voor straks.Groetjes papa en mama

• 25 November 2008 - 18:26

Paula Gerlag:

Hee lin

ik zie dat jullie al veel leuke dingen gedaan hebben! Nog heel veel plezier verder!

kuss paula

• 25 November 2008 - 18:27

hee meiden (lizzy,kayleigh,marith)
    ooooh de stroperstocht haha nog gehuilt?
    er stond in het verslag dat jullei een beetje heinwee hebben nou komt wel goed nog maar 3 daagjes ik mis jullie heel erg :P weltrusten voor strax xx romy

Romy L
    Hee de anderen
    alles goed nog 3 daagjes en dan weer thuis al vrienden met de anderen school ?
    nou heel veel plezier en weltrusten voor strax

groetjes Romy Letterman

• 25 November 2008 - 18:27

Berthy:

Hoi Nando, zo spannende tocht heb je gehad zeg. Lekker moddervoetenbadje gehad? Zal wel koud geweest zijn.
    Lekker bietjes gegeten.... je lievelingsprakkie (hahaha). sávonds zeker 10 boterhammen gegeten.
    Veel plezier jongen, dikke kus van mama

• 25 November 2008 - 18:30

Merijn:

Hoi Nando, ben jij stropers aan het vangen geweest? Eigenlijk een soort dierenredder.
    Go Diego Go.
    Ik hou van je dierenredder!!! Ik mis je!!!
    Groetjes van Merijn

• 25 November 2008 - 18:31

Lorena Fens:

hallo lieverd wat een leuke fotos he en jullie hebben het wel naar je zin zo te zien Heb je nog een beetje lekker geslapen vannacht of helemaal niet lieverd veel plezier van oma bep en opa s

• 25 November 2008 - 18:38

Anja Dröge:

wouw = me dat ff spannend zo'n boswandeling op zoek naar stropers. Hé Jiry jij heb toch zeker geen heimwee. Livy was vandaag ziek thuis.
    Hebben jullie daar nog steeds sneeuw hier= alles al weg.
    groetjes van mamma xxx

• 25 November 2008 - 18:43

Marise Rowaan:

hey groep 7!!! alles goed daar zo ik zie op de foto dat daar nog sneeuw licht cool man hoe was de 1 nacht ?? bij ons had toen de lijding een uur voor de deur gestaan
    nog maar een paar daagjes en dan zijn jullie weer in pernis het is wel lekker rustig op school ! :P geniet er npg maar effe van en lekker slapen straks he!! doei groetjes marise

• 25 November 2008 - 18:44

Lorenzo:

Hoi Lorenzo

Zo te lezen hebben jullie enorm lol met elkaar hahaha.De stroperstocht klinkt best spannend en ook nog in het donker pfffff. Heb je mijn kaart al ontvangen? Veel kusjes en weltrusten voor straks.
    xx mama

• 25 November 2008 - 18:45

Richard V:

We hebben tot nu toe alles gelezen en foto's bekeken. Het ziet er heel leuk uit. Zeker die foto van jou met je lieve juffrouw. We wensen jullie allemaal nog veel plezier.
    Kusjes Mama, Papa en Marco Vijfvinkel

• 25 November 2008 - 18:47

Voor Asha Van Ester:

Hoi asha en klasgenoten!
    Is het leuk? Ik hoop dat je veel plezier hebt! Ik heb net met je moeder gesproken dus ik dacht ik ga ook maar eens kijken waar Asha zit! De foto's zien er gezellig uit. Groet van Ester en de jongens! XXXXXXXX

• 25 November 2008 - 18:58

De Plantingaatjes:

oooooohhhh wat spannend allemaal, ik denk dat ik t in m'n broek zou doen hahaha.
    we zijn hier blij om te lezen dat jullie het heel gezellig hebben. en een troost voor jullie 'het is hier ook koud hoor'Lizzy en Milan heel veel liefs uit pernis

• 25 November 2008 - 19:03

Helen:

Hallo Asha, jullie hebben al heel wat meegemaakt daar in Baarn! Leuk hoor.Is de spelen kermis nog gelukt en was het leuk?
    Alvast welterusten voor straks en lekker slapen. Een dikke knuffel en kus van ons.XXXXXX ;)

• 25 November 2008 - 19:05

Nicky:

hallo Nicky hier oma Ineke en Ineke
    Is alles goed daarzo met je?
    Hopelijk heb je veel lol en plezier met iedereen.
    en weinig regen.
    Groetjes Oma en Ineke

• 25 November 2008 - 19:14

Hoi Daan,
    Wauw wat een geweldige verhalen zeg! Het was zeker wel spannend in het bos? Echt iets voor jou hè! Wij vinden het super leuk om jullie belevenissen op deze manier te kunnen volgen en kijken nu alweer uit naar de volgende foto's en verhalen! Dikke knuffel van ons, geniet ervan en niet te veel kattekwaad uithalen hoor, haha!
    Papa, mama en Bram

• 25 November 2008 - 19:15

Papa, mama en Bram

• 25 November 2008 - 19:15

MONIQUE:

VOOR NICK; HALLO PIK IS ALLES GOED GEGAAN MET JE SPEL IS HET BLIJVEN PLAKKEN,WAS ZEKER SPANNEND GISTERNAVOND IN HET BOS LEUKE SPELLEN DOEN JULLIE HOOR,JE KRIJG VANDAAG EEN HOOP BERICHTEN BEWAAR ZE MAAR GOED.SLAAP LEKKER VOOR STRAKS MAMA

• 25 November 2008 - 19:17

Naomi:

HEE LINIEEEE!!!!
    Maak veel plezier daar!!!

En tot pakjesavond:)
    xx

• 25 November 2008 - 19:19

Nicky:

hallo nicky hoe is het daar leuk . wij gaan nog niet op kamp.

Je neef Dani (-_-)

• 25 November 2008 - 19:31

Chic En San:

Hoi Lorenzo,zo op de foto's te zien heb je het enorm naar je zin daar, en hang je lekker de "beest"uit! Geniet er maar van. Heb je je nog als een heer gedragen in dat donkere bos en je sterke armen om een bang meisje heen geslagen? Welterusten kanjer! Veel liefs van Chic, San en Jill -xx-

• 25 November 2008 - 20:10

Voor Michelle:

Wat hebben jullie weer veel spannende dingen gedaan zeg. Is weer heel wat anders dan op school zitten. Wij vinden het erg leuk om jullie belevenissen te volgen. Michelle welterusten voor straks en een dikke kus van opa en oma Kooij. We denken aan je en morgen is het bij ons weer peentjesdag. Doei!

• 25 November 2008 - 20:19

HOI LESLEY:

zo te lezen hebben jullie het reuze naar jullie zij
    nog veel plezier
    en tot vrijdag
    groetjes oma wil

• 25 November 2008 - 20:23

Hoi lieve Niels van me,

Nog even een lekker knuffel voor het slapen gaan.
    Tot morgen jongen!

xx

• 25 November 2008 - 20:34

Voor Marith:

Hoi lieve troel,

Nog even een dikke knuffel voor het slapen gaan. We love you, sleep well en till tomorrow (volgend bericht).

XXXXXX Papa,Mama en Joeri

• 25 November 2008 - 20:52

Losfrigos En Lien:

Yo Mitch. We hebben zojuist gelezen dat je hebt leren stropen. Komt dat even goed uit, zo vlak voor de kerst!

• 25 November 2008 - 21:19

Tristan Van Dijk:

rosalyn is het leuk daar bij het kamp? we hebben alles gelezen samen met mama .wat een spannend avontuur! groetjes tristan

• 25 November 2008 - 21:20

Tristan Van Dijk:

• 25 November 2008 - 21:38

Youri:

Nou het klinkt allemaal erg leuk, je zal het zeker goed naar je zin hebben. vooral de jacht op een stroper, echt wat voor jou.
    heel veel plezier !
    xxx papa, mama en luuk

• 25 November 2008 - 21:49

Yolanda:

hoi loreentje. Ben net thuis maar toch nog even gauw het hele verhaal gelezen. SUPER!!!! Helemaal leuk daar. Ik geef vince wel een paar beukjes van jouw terug hoor. Maak maar lekker lol. kus en hoefje van mama en Melissa.XXX

• 25 November 2008 - 21:50

Mélanie M.:

Heeeeeee Meetje,
    We hebben je niet kunnen vinden op de foto's in je pyama ......... durf je niet op de foto in je pyama :-) en wie is er nu eersie kroelen morgenochtend!!
    Dikke kussss en slaap lekker mama

• 25 November 2008 - 22:11

Ron Boelen:

Jeremy, alles goed daar met jou??
    Heb je het naar je zin, als ik zo de verslagen lees moet dat haast wel.

Veel plezier en lol nog.

groetjes, papa, mama, Yoeri

• 25 November 2008 - 22:48

ERIK En ANITA GERLAG:

Hoi LINDA,
    Papa en mama zitten in een mooi hotel en zijn druk in de weer met Sint, Kerst en verjaardagskadootjes.

Wát een spannende wandeltocht hebben jullie gehad, zeg.
    Wel slim hoor zo'n spannend verhaal... zo hebben jullie ongemerkt toch een heel eind in het donkere bos gelopen.

Aan de foto's te zien hebben jullie het erg naar je zin. Houden zó!

Dag lieverd..

Dikke kusss XXX weer en we kijken uit naar jullie verhaal van morgen..
    het lijkt wel een spannend boek hahah..

Groeten aan alle
    groep 7-ers en juffen en meester natuurlijk.

• 25 November 2008 - 23:08

Stefan Van Kalken:

Hallo Juf Barbera,

Wat leuk om te lezen dat jullie het allemaal zo naar je zin hebben daar in het Koude Baarn. Moet zeggen dat ik je wel mis hoor! Zeker vandaag...

Je moet de groetjes hebben van Ed, Ing en Aron.

Het was erg heftig!

Zie je vrijdag snel!

Dikke kus en liefs,

Stefan

• 25 November 2008 - 23:41

Nvd Sigtenhorst:

Hoi de foto,s leuk hoor. Volgens mij heb je het best naar je zin. Is alles goed met je. Vond je zeker best eng he die stroperstocht in het donker hahaha. Veel plezier nog daar met je klasgenootjes, en ik lees morgen wel het nieuwe verhaal, ben benieuwd hoor. doeidoei xxxjes papa en mama en een miauw van Kelly.

• 26 November 2008 - 01:12

Gertjan Verbeek:

hoe gaat het met jullie. Aan de foto's te zien en het verslag . Hebben jullie het reuze naar jullie zin. Geniet er maar lekker van . Want voor je het weet zitten. jullie weer in de bus naar huis. Nou maak er nog een leuke 1.5 dag van. En ps kevin zaterdag wel fit zijn op het veld.! Dus s.avonds gelijk gaan slapen. Gr

• 26 November 2008 - 05:49

Goeiemorgen Niels,

Ben je al wakker? Je moeder wel hoor.
    Fijne dag maar weer.
    Maak er wat leuks van met al je klasgenoten.

Liefs ma.

• 26 November 2008 - 06:54

Marcia Ruizendaal:

Goedemorgen Maatje, Meetje,Keetje en alle anderen,

Lekker geslapen allemaal?
    Vandaag weer heel veel plezier toegewenst, mooie wandeling naar Baarn en lekker shoppen en jullie geld uitgeven. Ik kijk weer uit naar jullie verslag vanavond.

Lieve groetjes

• 26 November 2008 - 06:57

Lianne :

je boft maar dat jij daar lekker kan keten en spelen..
    ik moet zo gewoon naar school daarom is dit bericht zo vroeg geschreven!
    ik hoop dat je het naar je zin hebt

xxx Lianne
    en de rest!!!

• 26 November 2008 - 07:07

Rob:

Morge Vin,lekker geslapen.Vandaag weer een hele leuke dag en veelplezier.
    Groetjes papa,mama,romey

• 26 November 2008 - 07:10

Bram & Martina:

Goedemorgen allemaal,
    zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin!
    Hier gaat het gewone school en werk leventje gewoon door hoor!
    Heel veel plezier vandaag.
    En voor Daan een hele dikke kus. Dat vindt tie waarschijnlijk niet leuk maar ik doe het lekker toch! Dag lieverd!
    Bram mist je heeeel erg.
    O ja, er komt post voor je aan hoor....

• 26 November 2008 - 07:13

Rein Grootendorst:

goedemorgen Lorenzo en klasgenoten lekker geslapen?

• 26 November 2008 - 07:39

Voor Duncan:

Hoi Duncan,

Hebben jullie iedereen erg vieze dingen laten proeven (hihihi) of viel het wel mee??!!
    Zag er allemaal leuk uit op de foto's!
    Veel plezier nog daar!
    Groetjes...........
    Mama, Frans en Isabel

• 26 November 2008 - 07:59

Hanneke Hout:

hoi jantine

hoe is het met je na die spannende tocht van gisteravond?je hebt toch niet te hard gegild?Heb jij nog krootjes gegeten?
    nou veel pezier vandaag en ik kijk uit naar het verslagvan jullie belevenissen!
    dikke pakkerd van mamma

• 26 November 2008 - 08:53

Lisa:

hoi lorenzo het zal daar vast heel leuk zijn vorig jaar vond ik het in iedergeval heel leuk ik hoop dat je nog veel lol en plezier hebt
    groetjes lisa

• 26 November 2008 - 09:25

Michelle:

Ook ik volg je belevenissen dagelijks. Heel veel plezier verder en tot vrijdag!

Groetjes,
    Esther XXX

• 26 November 2008 - 09:40

Opa En Oma Stelloo:

Hai Asha,
    Gaat het goed met je, zo te zien hebben jullie een leuke vakantie, mis je, je moeder al.
    Heel veel liefs en kusjes.
    Opa en Oma

• 26 November 2008 - 09:55

Elise:

hoi Jantine,

Gefeliciteerd met je grote zus! Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Ik ga nu naar Amersfoort naar school. Baarn ligt ongveer een half uurtje van Amersfoort, dus als ik niets te doen hebt, kom ik bij je langs. Ik moet nu snel gaan anders mis ik mijn trein!
    Heel veel plezier nog van de week!

Groetjes en kusjes,

Elise

• 26 November 2008 - 10:11

Danielle Van Gerven:

hoi Linda,
    LEUK DAAR ZEG,NOG HEEL VEEL PLEZIER DE REST VAN DE WEEK,

groetjes en een dikke kus
    van Danielle

• 26 November 2008 - 10:16

Yvonne:

Hoi meissie

Zal niet meevallen als ik al dat lekkers zo voorbij zie komen.

Sterkte

xxx

• 26 November 2008 - 11:48

Mélanie:

Heyyy meissie,
    Heb je het naar je zin daar, vast wel hè. We missen je wel hoor. Zijn al je koekjes al opgegeten en waren ze lekker, ik zag ze op de foto. Hebben die meesters en juffen alles zelf opgegeten of hebben jullie er ook wat van op!
    Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag, want die zijn wel erg leuk om te lezen. We hebben er hier thuis ook erg om gelachen, we zagen alles al voor ons. Lekkere bietjes, donkere bossen, enge geluiden enz.
    xxxxxxxxxxxx mama

• 26 November 2008 - 12:21

Opa Rinus:

Voor Linda Gerlag
    Ik heb de foto's gezien
    wat voor spel was je aan het doen blindemannetje of zoiets?Nou veel plezier nog Opa

• 26 November 2008 - 12:40

Petra En Rinus :

Hallo lieve Marith,

Goh wat heb jij een hoop lol en wat maak je veel mee zeg!
    Hartstikke leuk om je site te lezen en de foto's te zien!
    Geniet maar lekker, stroop de bossen niet helemaal leeg en elke avond braaf gaan slapen he..... jaja!!

Dikke kus, tot de 6e!
    Mail nog maar even je verlanglijstje door xxx

• 26 November 2008 - 13:13

`JANTINE:

Hoi Lieverd

alles goed gefeliciteerd met je zus Christine.
    Papa gaat zo werken. Misschien als het rustig is kijk ik vanavond nog even op de side. om het verhaal te lezen.
    de groeten aan iedereen.

Dike kus Papa

• 26 November 2008 - 13:42

Carmen Dragomir:

Hoi Kevin,
    Hoe gaat het lieverd?
    Heb je nog naar je zin daar?Mama en Lucas mis je heel erg en wij kunnen niet wachten tot als je weer thuis bent.Met Benji gaat het ook heel goed end denk dat hij je ook mist,nou om met hem te stoeien dan,hihi.En ik heb nog een leuke verassing voor je als je weer thuis bent.
    Pas aub goed op je zelf en goed luisteren naar je meester en die juffen .
    dikke kus van mij,Lucas en een pootje van Benji!
    xxxx

• 26 November 2008 - 13:43

Kayleigh:

Hoi Kayleigh ,

Als ik alle verhalen en je kaart lees , hebben jullie het super naar jullie zin .
    Heel veel plezier verder en het is hier thuis wel stil hoor , mis je gekwebbel !

Groetjes en dikke kus , Pappa , Petra en Melanie .

• 26 November 2008 - 13:57

Angelique Leeuwenbur:

hallo niels leeuwenburg

ik hoop dat je het net zo naar je zin heb als wendy vorig jaar,maar gezien de foto's en verhalen is dit vast en zeker zo
    nog heel veel plezier en geniet er lekker van
    groetjes van tante angelique

• 26 November 2008 - 14:02

Papa Plant:

leuk ik kan jullie op mijn werk ook volgen leuke foto,s en een mooie omgeving
    lizzy ik mis je wel hoor ik hoop dat het gauw vrijdag is hahaha
    veel plezier nog
    xxxxxxx jes je papa

• 26 November 2008 - 14:30

Jennifer:

Hey lizzy:D

hoe is het nou daar? nu dat jij tussen de middag niet thuis ben, is mama alleen maar aan het winkelen met oma joh:P haha grapje;) alleen gister en vandaag maar:P
    we hebben je kaartje ontvangen;) echt leuk joh;) en ik ben blij dat je het naar je zin hebt:D
    nog maar 2 nachtjes en dan ben je alweer thuis, dus geniet er nog ff van he meissie;)
    xxxx love you xxx en bedankt voor je kaartje;)
    xxxx jennifer

• 26 November 2008 - 14:54

Mélanie :

He Méétje....druk he zo al die post maar wel leuk om je zo op de site te zien.....pluim voor de juffen en meester zo dat het thuisfront kan meegenieten.
    We volgen je op de voet en vinden het erg leuk om je te zien dus wel voor die camera springen :-) he kusjes en ....oja eersie kroelen hihi

doei doei xxxxx
    Oscar

• 26 November 2008 - 15:29

Mirjam Stelloo-Baas:

Hai Asha,

leuk nu verslagen van jou vakantie te lezen. Is het deze keer omgedraaid en krijg ik alles vakantie verslagen.

Kus en tot over 1,5 wk.

Mirjam

• 26 November 2008 - 15:32

Jamey Stelloo:

Hai Asha,

Goed dat boswachter Andre op zoek gaat naar die stroper.

Hopelijk word de stroper snel gevonden voordat hij nog meer dieren/konijntjes ombrengt, 't varken.

Jamey

• 26 November 2008 - 15:33

Andre Stelloo:

Ha die Asha,

Ik lees dat jullie boswachter Andre heet. Hijs natuurlijk niet zo knap en sterk als mij, toch? Ha, ha.

Groetjes,
    Andre

• 26 November 2008 - 16:19

Fam. Leeuwenburg:

Ha die Niels,

Hoe is het vandaag? We hebben je mooie kaart ontvangen hoor.
    En heb jij de andere kaarten ook al gehad?
    Ik hoop dat je vandaag weer een leuke dag had.

Liefs van mam, pap en Jeroen. xx

• 26 November 2008 - 16:33

Heee Daan!

Bedankt voor de kaart.
    Hoe was het vandaag?
    Heb je nog wat gekocht?
    Wij zijn erg benieuwd naar het verhaal van juf Barbera.
    XXX van ons en een kroel van Huub.
    Hij loopt steeds te miauwen dus hij mist je een beetje.....

• 26 November 2008 - 16:35

Bram:

Hoi Daan,

ik mag vanavond mn schoen zetten!
    Ik denk dat ik wel iets leuks krijg.
    Groetjes en (toch) een dikke kus van Bram

• 26 November 2008 - 16:47

Gert:

Hoi lorena,

We hebben je kaart ontvangen. Heb je die van ons ook al gehad vast wel!
    Zo te zien op de foto's hebben jullie het wel naar jullie zin .
    Ik las dat je spel met meel een succes was,leuk al die witte neusjes.
    Nou maak er nog een paar leuke daagjes van. Veelplezier en dikke kus PapaXXXXXXXXXXXXXXX

• 26 November 2008 - 16:52

Brett :

ha die Jordy,

vanavond mag ik mijn schoen zetten mag jij dat daar ook??? hahaha.

Nou als je om 20:00 uur een liedje zingt wie weet doet sint er thuis wel iets in. Je schoen staat al klaar bij de voordeur

Ik mis je tot vrijdag want dan heb ik weer iemand om te plagen!

dikke xxx en een knuf

van Brett

• 26 November 2008 - 17:00

Monique:

voor nick;hallo,poepie bedankt voor je kaart,was het leuk in baarn.en nog iets leuk gekocht.ik heb een paar leuke foto s van je gezien.zo te zien heb je t naar je zin groeten van browney papa en van mij,tot over een paar daagjes;heb je de berichten allemaal gekregen.doei mama

• 26 November 2008 - 17:10

ERIK + ANITA GERLAG:

HOI LINDA en andere werkweekers..

Hoe was het kasteel?? En lekker gewinkeld in Baarn? Nog wat gekocht?
    Enneh welke winkels zaten nou links en rechts van Bart Smit?

Juffen en meesters lekker ge-theeleut in het café? Beetje "chillen" daar en een beetje bijkomen, hadden jullie wel verdiend.

Nou nog twee nachtjes het gaat snel.. al missen we LINDA'S gezellige gekwebbel wel.

We kijken uit naar het volgende hoofdstuk van de avonturen van groep 7.. dus.. juf Barbera typen maar...

Groetjes allemaal en een knuffel voor Linda

• 26 November 2008 - 17:14

Christine Hout:

Hee Sjennie,

Alles goed daar, ben je nog een beetje braaf??
    Ik ben vandaag jarig, maar ik moest gewoon werken. Toch wel zielig he ;-) Bij jullie ziet het er allemaal wel heel erg gezellig uit. Beetje jammer dat alle snoepvoorraden ingeleverd moesten worden!!! Ik neem aan dat je nog wel een verborgen voorraad hebt..haha!
    Veel plezier nog!

Dikke kus Christine

• 26 November 2008 - 17:15

Christine Hout:

Ow ja bedankt voor de leuke kaart!!

• 26 November 2008 - 17:21

Ruizemuisjes:

Hoi lieve Marith en alle anderen,

Hoe was het vandaag, was het gezellig in Baarn en heb je nog wat leuks voor jezelf gekocht, vast wel? Heb je onze kaart al ontvangen?
    De foto's van gisteren waren weer ontzettend leuk, ben benieuwd naar vanavond. Mama gaat zo even werken en als ik terugkom snel het verslag lezen.
    Geniet goed want nog 2 nachtjes slapen en dan ben je alweer thuis.
    Heeeeeeel veeeeel plezier.

Dikke knuffels Pa, Ma en Joeri

• 26 November 2008 - 17:23

heeeeeeeee meisies, (Marith,Kayleigh,Lizzy)
    was het leuk vandaag ja he, nou nog twee nachtjes slapen en dan naar huis.
    toen ik daar was wou ik helemaal niet naar huis haha, nou uhmm.. ik kom jullie vrijdag wel op halen hoorn alvast truste voor straks heeeeelleee dikke knuffel van romy
    8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)

• 26 November 2008 - 17:26

Romy L:

Hee (iedereen) alles goed ik hoop het jullie hebben het vast wel naar jullie zin nog 2 nachtjes slapen en dan al weer naar huis het gaat snel he nou heel veel groetjes romy letterman

• 26 November 2008 - 17:28

Peter Molendijk:

Ha Mélanie,

Wat ziet het er verschrikkelijk mooi uit bij jullie met al die sneeuw. Ik denk wel dat jullie het koud hebben. De foto' s zijn heel leuk en volgens mij hebben jullie het goed naar je zin. Enne.... Je hebt beloofd niet naar de jongens te gaan. Of heb je dat toch gedaan ???

Nog heel veel plezier
    Papa.

• 26 November 2008 - 17:30

Rob:

Hoi vin,bedankt voor je kaart en als het goed is heb jij ook post ontvangen.Veel plezier nog papa

• 26 November 2008 - 17:30

Rene En Bep:

hee lizzy en milan alles goed en naar jullie zin ?
    bijna weer naar huissie toe nou nog heel veel plezier en truste voor straks.

Dikke kus

• 26 November 2008 - 17:40

hoi lorenzo
    we hebben je kaart ontvangen hoor hij is echt mooi.
    ja, dat was balen he al je snoep inleveren hahaha. maar het is toch veel leuker om het met zijn alle op te eten.
    ik denk dat jullie het allemaal wel naar je zin hebben mzzzl grote vriend.

• 26 November 2008 - 17:47

Michelle:

Hoi lieve schat, bedankt voor je kaartje wat leuk, iedereen heeft hem ontvangen!!! Heb jij de kaarten ook al ontvangen?? Heb je vandaag nog wat leuks gekocht, ben zeer benieuwd!! Is de kauwgom trouwens lekker??? We missen je allemaal, en wat een leuke foto van je gisteren!!! Heel veel XXXXXXXX van iedereen papa, mama, Kimberly en snoopy

• 26 November 2008 - 17:48

• 26 November 2008 - 17:51

Thea En Leon:

Hoi Linda, dank je wel voor je kaart. spannend om zo op kamp te zijn en een hele week van huis. Wij hopen en zoals het ernaar uit ziet is dat zo, dat je het naar je zin hebt en helemaal schor bent van het lachen en kletsen. kus van Thea en Leon

• 26 November 2008 - 18:04

Nicky >.<:

Hay, je "grote" nicht hierzo! En mis je online-RPG-games al? ^.^ hahahaha. Anywayz, hoe is het daar, in je oude trainingspak, pyjama en op je sokken? Lekker he, die 'frisse natuur opsnuiven'. o.0
    Veel plezier nog!
    -xxxx- (ook van oma! en vast ook van de rest!) xD

• 26 November 2008 - 18:06

Claudia:

hoi lorenzo

Hoe gaat.Is het leuk daar en heb je leuke dingen gedaan. Is het leuk in het donker in het bos. Zijn alle kinderen gezellig.Hoe lang heb je in de bus moeten zitten.Veel plezier nog en tot vrijdag.

Groetjes Claudia Boele

• 26 November 2008 - 18:07

Hai lieve Niels,

Heb je een leuke dag gehad vandaag?
    Mooi kasteel?
    En was Bart Smit anders dan bij ons? Vast wel.
    Het is al bijna weer vrijdag jongen. Nog even volhouden hoor.
    We denken allemaal aan jou. Opa en oma vonden je kaart heel leuk.
    Voor straks welterusten en tot morgen lieverd.

Dikke kus van ons.

• 26 November 2008 - 18:19

Mélanie:

Heeee meetje,
    Ik heb je kaart vandaag ontvangen, hij is heel leuk hoor. Opa en oma hadden je nog een sms gestuurd, om je een hele fijne week te wensen..........maar zij wisten niet dat je je mobiel niet mocht meenemen ;-) ook de groetjes van hun, ze kunnen je helaas geen berichtjes sturen, opa heeft nog geen laptop gekocht......hihihi, maar ook zij hadden je kaart ontvangen. Fijne avond en weltrusten voor straks, geniet er nog maar van kusjes mama

• 26 November 2008 - 18:21

Jan Pieter:

Hey Daantje,

We zitten vol spanning te wachten op de avonturen die jullie vandaag (en vanacht?!) weer beleefd hebben. Ik ga even op je Nintendo met Bram racen, haha!
    Veel plezier en een dikke kus van je vader!

• 26 November 2008 - 18:29

Janny:

Hoi Corine,
    Leuk gehad vandaag?
    Overmorgen kom je alweer
    thuis, wat gaat het snel! We missen
    je allemaal wel hoor! Met Nino gaat het gelukkig goed.
    Bedankt nog voor je leuke kaart!
    Veel plezier morgen en natuurlijk vooral met de bonte avond!

Groetjes, mama

• 26 November 2008 - 18:39

Voor Richard G:

Hallo Richard,

Bedankt voor je leuke kaart. Rick vind hem erg mooi.Zo te zien hebben jullie het erg leuk. Wel spannende dingen hoor die jullie daar beleven.
    Veel plezier nog.

Groetjes van Oma G, Onno Christina, Rick en Mike

• 26 November 2008 - 20:48

Stefan Molendijk:

heey meetje hoe ist daar nouw en was de spook toch eng :P nouw ist een beetje koud daar marja doeii xxx stefan

• 28 Oktober 2010 - 18:54

Newroz:

HEY selen alles goed hoe is het daar groep 7entjes ja dat is al een lang tid geleden dat ik op werkweek was en het was super letterlijk gaaf mensen en ik wil mensen de groetjes doen alle mensen die mee zijn gegaan ik kan het me nog alles bijna herineren meester boers die altijd ons wakker maakten terweil hij zich aan het scheeren was en dat ik voor straf op de moest slapen ja dat waren leuke tijden die ik mis maar nuu zit ik in de brugklas dus geniet er maar van jongens lekker geen huiswerk :P