Driehoekje Baarn - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu Driehoekje Baarn - Reisverslag uit Baarn, Nederland van c.b.s. Het Waterschip - WaarBenJij.nu

Driehoekje Baarn

Door: juf Barbera

Blijf op de hoogte en volg c.b.s. Het Waterschip

26 November 2008 | Nederland, Baarn

Goede avond “ trouwe fans van groep7.waarbenjij.nu” !

Want fans kunnen we jullie inmiddels wel noemen hoor! Volgens mij zijn er een aantal ouders al helemaal verslaafd aan onze site! Hihihi.
We vinden het echt geweldig om te zien hoe de werkweek ook bij het thuisfront leeft. De berichtjes zijn heerlijk om te lezen. Sommige zijn zo persoonlijk dat wij af en toe niet helemaal snappen waar het over gaat …maar das nou juist ook wel weer heel leuk!
De kinderen genieten tijdens het lezen van de berichtjes. En als ze even een momentje niets te doen hebben lezen ze de hele muur nog eens na. En de muur is ondertussen al aardig vol en de rol plakband aardig leeg :)
Ook de stapels post die hier per dag aankomen zijn hartverwarmend. Zo voelt het net alsof jullie er toch allemaal een beetje bij zijn! (Maar dan zou het wel heel vol worden hier in dit huis, en dan zou de berg afwas nog groter zijn!!)

Gisteravond na het eten gingen we weer heel druk aan de slag in ons werkweek boekje. Een leuk naslagwerk voor later, dan kunnen de kids nog eens nalezen wat ze allemaal gedaan hebben (alle verslagen uitprinten kan natuurlijk ook hahahaha).
Na ook nog lekker spelletjes gespeeld te hebben met elkaar (vooral Set is favoriet dit jaar) of even lekker gelezen te hebben of een mooie kleurplaat gemaakt te hebben ging juf Evelyn 2 spellen uitleggen. De vliedberg was de hele avond van het terrein af dus we hadden het hele terrein voor ons zelf.
Gisteren avond mochten er natuurlijk geen zaklampen mee maar vandaag gingen we ook een spel doen waarbij je je zaklamp mocht gebruiken.
Dus dat was warme kleding aan en hop naar buiten!
Het eerste spel dat we gingen spelen was omgekeerd verstoppertje (ik hoor u denken: HUH???) Dat werkt als volgt: 1 van de kinderen gaat zich verstoppen en na 100 tellen gaat de groep die ene persoon zoeken (het eerste potje mocht met zaklamp). Als je degene vind die zich verstopt heeft ga je er zachtjes bij zitten…net zo lang totdat je met de hele groep bij elkaar zit! Natuurlijk moet je dan dus niet met de hele groep gaan zoeken maar moet je in je eentje gaan zoeken.
Het was een erg leuk spel.En misschien doen we het ook nog wel een keer als het licht is buiten (alhoewel het schijnen met de zaklamp wel erg leuk was!) Het tweede potje moesten echter alle zaklampen ingeleverd worden (aii… dat was minder leuk vonden sommige kinderen!)
Na 2 potjes omgekeerd verstoppertje was het tijd voor een ander spel.
Meester Boers was koning eenoog en die zat ergens op het terrein verstopt. Hij had een ratel bij zich waarmee hij geluid maakte. Er waren 2 volken; de rode en de zwarten. En allebei die volken moesten kostbaarheden (of te wel kaarten van een kaartspel ;) maar we deden net alsof ze heel kostbaar waren) naar hem toe brengen. Het volk dat de meeste kostbaarheden naar de koning brengt zou bij de koning mogen horen. Maaarrrrrr….op het terrein liepen ook een aantal lantaarndragers! (ook kinderen uit de groep) Zodra een lantaarndrager op je scheen moest je je kostbaarheden in leveren en weer terug naar je stamhoofd (juf Aline of juf Evelyn) om nieuwe smokkelwaar te halen.
Uiteindelijk had koning Eenoog meer rode dan zwarte kaarten en had het volk van juf Evelyn gewonnen! Maar de lantaarndragers waren eigenlijk nog het best die hadden de allermeeste kaarten.
Moe van het spelen en met koude tenen gingen we toen weer naar binnen.
Daar kregen de kinderen de opdracht om lekker te gaan douchen en vervolgens in hun pyjama en met hun slaapzak, kussen en knuffel naar onze recreatiezaal te komen.
We hadden mazzel want de Vliedberg was nog niet terug dus hadden we 2 douches tot onze beschikking!! Iedereen was binnen een mum van tijd weer heerlijk schoon en fris.
Eenmaal in de slaapzaal werd het de kinderen al gauw duidelijk wat we gingen doen!
Er hangt namelijk ook een groot scherm in onze zaal en we hadden van de beheerder de geluidsinstallatie en dvdspeler geleend.
We gingen lekker met zn allen een filmpje kijken! Dat hadden de kinderen wel verdiend na al dat buiten zijn…
We starten de film Chicken Run (en bij een filmpje hoort natuurlijk een zakje chips dus kreeg iedereen lekkere chippies)en de kinderen nestelden zich heerlijk in hun slaapzak, kropen dicht tegen elkaar aan en lagen (bijna ademloos) naar de film te kijken. Halverwege de film arriveerden de vader en de oom van Melanie en hebben we haar gedag gezegd. Na bijna anderhalf uur was de film afgelopen (en inmiddels waren er al een aantal kinderen in slaap gevallen hihihihi…. Hoe bedoel je gezonde , moe makende buitenlucht ;)) Iedereen vertrok naar zijn/haar eigen slaapzaal. Meester Boers had beloofd dat de jongens nog even naar de meiden mochten en andersom maar het was inmiddels al bijna 11 uur dus dat hebben we maar even uitgesteld…
Er werd hier en daar nog wat gegiecheld en dr waren een aantal stoere verhalen in diverse slaapkamers…maar t werd wel steeds stiller…
Totdat….
De jongens hadden wel heel grote en stoere verhalen…Maar hoe zou het zijn als we hen eens zouden laten schrikken?
Met een mooi masker op (nou ja mooi…hahahaha) en gewapend met een zaklamp sloop juf Barbera de ene jongens slaapkamer in en daarna juf Aline de andere!
Hahaha wat hebben wij gelachen!!! Wel jammer dat ze eigenlijk niet eens schrokken (er waren toch al een hoop jongens in slaap…meer dan we dachten). Wel grappig dat Kevin toch echt z’n ogen open deed maar de volgende ochtend nergens van af wist! De meisjes hebben we maar laten liggen (maar als we in een stoute bui zijn komen die misschien ook nog wel aan de beurt ;) )
Dat om 0.00 niemand meer wakker geworden is is wel verbazend! Meester Jeroen van de Vliedberg werd namelijk jarig en daar is natuurlijk wel even voor gezongen! Maar toen waren alle kindertjes toch echt al in een diepe slaap…

Rond een uurtje of half acht de volgende morgen werden we allemaal weer wakker gemaakt. Voor de meesten van ons had de nacht nog wel wat langer mogen duren. Maar we hadden een drukke dag voor de boeg dus uitslapen zat er helaas niet in.
Bij het ontbijt bleek ook dat iedereen heerlijk geslapen had en dat we er allemaal weer heel veel zin in hadden!
Tijdens het ontbijt moesten we ook een lunchpakket klaar maken want we zouden de hele dag op stap gaan.

Net na negenen vertrokken we richting kasteel Groeneveld. Een fikse wandeling waarbij we door het prachtige bos liepen. En onderweg moesten we ook een heel gevaarlijke onbewaakte spoorwegovergang over… Het is maar goed dat meester Boers weet hoe de seinen werken! We waren net allemaal veilig aan de overkant (en het was nog glad ook op het stuk waar wij liepen!!!) toen er een trein in volle vaart langs sjeesde!
Het was nog een stukje lopen (ja we hebben de cavia koeien gezien!) maar toen kwamen we eindelijk op het terrein van kasteel Groeneveld. We maakten een groepsfoto op de trappen en gingen toen naar binnen. Binnen hingen we onze jassen op en trokken onze schoenen uit (das wel zo verstandig want er zaten me daar bonken blubber onder onze schoenen en laarzen, en het zou zonde zijn als we het mooie tapijt onder zouden smeren met die vieze zooi). We gingen naar boven gegaan en daar hield meester Boers een diapresentatie over kasteel Groeneveld. De kinderen vormden daarna duo’s en gingen aan de slag met een speurtocht door het hele kasteel. De kinderen waren ontzettend lief en de duo’s werkten goed samen. Ze hebben heel veel geheimen ontdekt in het kasteel en de meeste kinderen hebben de puzzel goed opgelost. De meesters en juffen konden even heerlijk relaxed zitten (eh…liggen??)
Van al dat speuren wordt je best hongerig. Maar we liepen eerst nog met zn allen naar Baarn centrum. Bij de muziektent verzamelden we aten onze boterhammen op en namen we eerst de afspraken met de kinderen door. Om 15.45 moesten de kinderen weer verzamelen. Dus na het eten konden ze naar hartelust de winkelstraat van Baarn afstruinen op zoek naar leuke souvenirs voor jullie, leuke hebbedingetjes voor zichzelf en sommige kinderen namen iets lekkers van de snackbar!
Helaas waren er ook een aantal kinderen die een soort van vloeibare confetti gekocht hadden en daar gevechten mee gehouden hebben in de winkelstraat en op de muziek tent. Dat was best een zooitje…oeps!
We hebben geprobeerd de rotzooi op te ruimen en zijn daarna maar stilletjes uit Baarn terug gegaan naar het kamphuis. De kinderen die (gelukkig zo eerlijk waren om toe te geven dat zij de schuldigen waren) hebben helaas voor hun, wel een extra corvee verdiend. Zij helpen vrijdag de meester en juffen met het aanvegen van onze slaapzalen en recreatiezaal.

Na een lange wandeling weer terug naar de Stulp wachtte daar bezoek op ons! Juf Annie, juf Gerdien, juf Rianne, meester Hans en meester Sander kwamen ons met een bezoekje vereren! De kinderen vertelden meteen al hun spannende verhalen aan de meesters en juffen. En vanavond gaan de meesters en juffen ook nog helpen met een spel. Van de Vliedberg zijn ook een aantal meesters en juffen te gast dus misschien wordt het wel een spel met z’n allen!
Zometeen gaan we eten en we boffen want we krijgen warm eten… volgens mij iets van rijst (of is dat misschien nou juist weer niet boffen?hihihi).
Vanaf deze plek willen we ook nog even de moeder van Richard G. en de zus van Jantine feliciteren met hun verjaardag. Hiep hiep hoeraaaaa!!!!

Oh ja… we weten heus wel wie Gertjan Verbeek is hoor! ;)

Hier nog even een paar persoonlijke berichtjes:

Van Jantine:

Heej Chris
Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag met veel cadotjes!
Met mij is alles goed
Xxx
Jantine

Van juf Barbera:

Hoi lieve kinderen uit groep 5-6!
Hoe is het in Pernis?
Hier in Baarn gaat alles goed.
Mis jullie best wel hoor maar gelukkig zijn de groep 7 kids erg lief voor ons.
Zijn jullie ook een beetje lief voor de juffen die jullie hebben?
Ben wel heel benieuwd naar de verhalen uit Madrid en of jullie al je schoen gezet hebben nu de Sint weer in het land is! Helaas heeft hij de Stulp nog niet kunnen vinden…
Tot maandag!
Groetjes,
Juf Barbera

Van juf Evelyn, voor groep 8a

Hallo allemaal!!! Waren jullie maar hier!
We hebben het enorm naar ons zin. We hebben de stroperstocht al achter de rug. Het was ennnnngggg. En vandaag errug ver gelopen. Van De Stulp naar Kasteel Groeneveld, naar Baarn en weer terug naar de Stulp. Dat was afzien hoor.
Ik moet regelmatig aan vorig jaar denken. En dat jullie het hier vast weer heel erg naar je zin zouden hebben.
Ik hoop dat jullie een leuke week hebben in Pernis. Ik hoor maandag wel wat jullie allemaal uitgespookt hebben ;)

Groetjes, Juf Evelyn.

Van meester Pieter Boers voor groep 8b

Heys hoe ist met jullie. Ik heb net van juf Annie allemaal leuke berichtjes gehoord op haar mobiel. Fijn dat jullie mij allemaal zo missen hahahaha. Nou ik jullie echt wel hoor. Als je hier loopt denk ik steeds aan vorig jaar met jullie. Was best gezellig toch!
Maar het is ook gezellig in de klas begreep ik. Lekker veel knutselen en pepernoten bakken. Maar wat is dat nu. Ben ik nog niet weg of ontstaan er al weer nieuwe liefdes???? F+J???? Nou ik ben heel benieuwd. Jullie hebben veel uit te leggen. Maar het gaat echt goed in de klas he, ik ben trots op jullie! Nog een dagje en dan hebben jullie weekend. Wij komen vrijdag weer terug. Zijn jullie er dan om groep 7 te verwelkomen? Ik hoop van wel. Alvast heel veel groeten van groep 7 alle juffen en mij.

De foto’s volgen weer later… gaan nu eten en na het eten zet juf Barbera gauw het verslag op de site!

Tot morgen maar weer!

We kijken nu al uit naar jullie reacties… en wie weet wat we vanavond allemaal nog beleven!

Heel veel liefs, dikke knuffels en groetjes aan alle thuisblijvers!!!

Xxx
De kids en de meester(s) en juffen

• 26 November 2008 - 18:33

Carla:

Geweldig mooi verhaal weer.
    Dat wordt afkicken wanneer jullie weer terug zijn. Haha.

Groetjes aan iedereen.

• 26 November 2008 - 18:55

Rein Grootendorst:

hoi Lorenzo,
    is weer een leuke dag geweest zeg. ik heb het vermoeden dat jij ook bij de extra corveeploeg zit hahahah. ik merk dat de dagen voor jullie snel gaan. over 2 dagen ben je alweer terug.
    slaap lekker straks.

• 26 November 2008 - 18:56

Nicole:

Hoi Romee,

Wat zullen jullie het geweldig naar jullie zin hebben. Volgens mij gaat de tijd veel te snel.
    Heeft Jufrouw Rianne je nog een dikke kus gegeven?

Nog veel plezier allemaal!

• 26 November 2008 - 18:57

Monique:

zo nick,jullie zijn weer druk bezig geweest,echt heel leuk om het allemaal te kunnen lezen,wat je aan het doen bent,is je battery nog niet leeg van je lamp haha.ik wil je nog ff weltrusten zeggen .gr papa en mama

• 26 November 2008 - 18:59

Yolanda Fens:

even een berichtje voor de juffen en meester. Geweldig allemaal.
    Jullie maken er voor de kinderen wel een feestweek van. Toppie.

• 26 November 2008 - 19:00

Anja Dröge:

Ha die Jiry nou het = echt feest daar he. Ik zei ook tegen een andere moeder , ze hebben het leuk he daar ik zou wel ff willen kijken hoe het daar =.
    Jullie worden best wel verwend het = geen werkweek maar een feestweek. Een kaartje zal er niet meer inzitten dus doe ik het maar via deze site = ook leuk he.
    Livy = weer beter ze = weer naar school gegaan.
    Morgen schrijf ik weer wat .
    groetjes kuzz en knufzz van mamma.

• 26 November 2008 - 19:07

Yolanda:

ha die loreen.
    Het is toch wel leuk he.....! Ik ga een groot kado uitzoeken bij starho.(grapje..)Ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Lekker slapen vannacht en morgen nog veel plezier maken. XXX mamaXXX

• 26 November 2008 - 19:09

kus yana

• 26 November 2008 - 19:27

Voor Duncan :

He hallo daar!

En, al je geld opgemaakt vandaag???
    Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt!
    Hoe is het met de wandelspieren (hahaha....)
    Dikke knuffel van Isabel

• 26 November 2008 - 19:28

Jeanette Boef:

Hoi Vinny, jee wat is het gezellig bij jullie zeg. Had ik geweten dat er visite langswam, dan had ik wel meegekomen ;-)
    Ben je geschrokken van die "engerds" of lag jij al te slapen. Nou tot gauw. xx mamma

• 26 November 2008 - 19:28

Voor Duncan :

He hallo daar!

En, al je geld opgemaakt vandaag???
    Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt!
    Hoe is het met de wandelspieren (hahaha....)
    Dikke knuffel van Isabel

• 26 November 2008 - 19:31

Voor Duncan:

Hebben jullie al een kussengevecht gehouden........???Wink

• 26 November 2008 - 19:34

N Vd Sigtenhorst:

Je heb weer een leuke dag gehad he. Ben wel blij voor je hoor. O Wes je moet je pantoffels is aandoen, ik zag op de foto dat iedereen zn sloffen aan heb alleen jij weer niet. hahahaha O Wesley papa is vandaag jarig he, was je zeker vergeten door al dat leuks wat je daar allemaal doet he. groetjes papa, mama xxxxjes

• 26 November 2008 - 19:36

N Vd Sigtenhorst:

En voor strax welterusten he jongen, slaap lekker. doeidoei xxx

• 26 November 2008 - 19:46

Opa En Oma Bussem:

hallo vincent heb je het naar je zin eet je daar ook witbrood met hagelslag en jam en dik boter. ha.ha.nog twee nachtjes dikke kus van oma en opa

• 26 November 2008 - 19:49

Vincent Boef:

grapje het ging niet goed met naam in vullen
    groetjes oma bussem

• 26 November 2008 - 19:50

Voor Anne Zwep:

Hoi Lieve Anne,

Het klinkt allemaal weer heel erg leuk. Bob leest ook alles, hij beleeft zijn werkweek nog een keer. Morgen is het alweer donderdag. Heel veel succes met jullie optreden en een super leuke Bonte avond gewenst. Maak je elke dag je haar nat...? HaHa, grapje..Geniet nog maar lekker. Dikke kus en veel groetjes aan iedereen

• 26 November 2008 - 19:53

Oom Martin:

Lieve Michelle (v.d. Steenhoven),

Je bed in Spijkenisse staat al klaar. Wij vinden het geweldig dat jij bij ons komt logeren en je knuffel (dat bolletje wol) mee neemt. Geniet nog even van het kamp en de deur staat helemaal open voor een heel leuk weekend met alle kinderen. We gaan er met z'n allen een enorm feest van maken. Wij kunnen niet wachten...

Veel plezier.

Oom Martin, Patricia, Kirsten, Sven, Ramon, Fleur en Rens.

Dikke kus en tot snel.

• 26 November 2008 - 19:54

Hallo Omar,

Hoe is het ermee? Zo te zien en te lezen heb je het erg naar je zin. Bedankt voor de mooie kaart. Nog veel plezier de rest van de week.
    Groetjes Oma Wil

• 26 November 2008 - 19:59

Hé Omar,

Hier weer een berichtje van je pa en ma. Het is leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. We hadden er graag bij geweest. Bedankt voor je leuke kaart. Voor morgen wensen we jou en Daan veel succes met jullie optreden op de bonte avond. Maak er een gezellige boel van!
    Groetjes van pa en ma

• 26 November 2008 - 20:06

Huize Nijssen:

wat een geweldige avonturen beleven jullie zeg....We kijken weer uit naar jullie avonturen van vanavond en morgen. Jor een boel dikke xxx van ons jij zal ons vast niet missen maar....wij missen je gekwek wel hoor!!!Geniet er nog maar lekker van je heb het verdiend na alles wat er vorige week gebeurd is.

dag kanjer

• 26 November 2008 - 20:06

Berthy:

Hey Nando, zo.... wat doen jullie leuke dingen daar. Ik dacht dat het een WERKweek was. hahaha. Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt. Vloeibare spuitconfetti???? Ik heb een lichtelijk vermoede dat jij ook een van de daders bent. Blijft leuk spul he!! En bezoekje aan de snackbar zal je ook niet overgeslagen hebben. Voor jou geen moeilijke keuze ... rijst of patat. Nog veel plezier en ik zie je gauw.

Dikke zoen.... groetjes,
    Mama

• 26 November 2008 - 20:07

Bram En Jan Pieter:

Hoi Daantje!
    Wat een geweldig leuke dingen doen jullie zeg, die meesters en juffen verwennen jullie maar! Echt een feestweek hoor. Heb je nog iets gekocht vanmiddag of ben je soms met confetti in de weer geweest...... Ik vind trouwns dat jullie vanacht de juffen maar eens flink moeten laten schrikken, haha! Bram heeft met Mario Kart nieuwe racewagens 'vrij gespeelt' en verheugt zich er op om weer tegen jou te kunnen racen omdat hij van mij alleen maar wint.
    Nou kanjer fijne dagen nog en 'slaap' lekker vanacht!
    Dikke knuffel van Bram en papa.

• 26 November 2008 - 20:20

Chari:

Hoi pikke, hoe was het in het Kasteel vandaag, leuk he zo'n speurtocht. Heb je veel geld uitgegeven vandaag in Baarn. (kado voor mama) haha. Maak er een leuke bonte avond van morgen en niet zoenen ok(hihi).
    xx en weltrusten voor strakkies.
    mama

• 26 November 2008 - 20:24

Youri:

Hey Youri, wat een leuke dag weer met allerlei leuke spellen, echt wat voor jou. Heb je ook extra corvee ????
    Morgen nog heel veel plezier, alweer de laatste dag.
    dikke ... van mama

• 26 November 2008 - 20:27

He oomp
    Wat een gezelligheid daar op jullie kamp volgens mij hebben jullie veel lol met z`n allen.

Je hoeft toch niet af te wassen hé???

Groetjes en lekker keten hé

Marleen

• 26 November 2008 - 20:28

Voor Marcel:

Lieve papa,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik was het niet vergeten, hoor!!!
    Tot vrijdag!

Liefs, Wesley

• 26 November 2008 - 20:30

Richard G.:

Hallo, wat een belevenissen hebben jullie zeg en wat een grote verslagen iedere dag, super dat we alles zo mee kunnen beleven wat jullie allemaal doen. En met de foto's erbij. Jullie zijn al weer over de helft het schiet al weer op. Nou welterusten voor straks en slaap lekker. Dikke kus van mama. Doei XXX

• 26 November 2008 - 20:32

Naomi Voor LINDA:

heeeeeeeee nichieee!!!!

Harstike bedankt voor je kaart!!!!
    En nog veel plezier daar!!

XXXXXXXXXXX NAOMI

• 26 November 2008 - 20:32

Voor Michelle:

Hoi Michelle. We mogen wel zeggen dat jullie flink bezig gehouden worden. En vandaag aardig wat kilometers gelopen. Daar kunnen jullie vannacht weer goed van slapen. Dank je wel Michelle voor je leuke en lieve kaart die we vandaag van je gekregen hebben. Wij zijn er erg blij mee. Morgen nog een toffe dag gewenst en een leuke afscheidsavond. En dan tot vrijdag. Liefs en een knuffel van opa en oma.

• 26 November 2008 - 20:34

Paula (voor LINDA):

hee linniee

Bedankt voor het leuke kaartje!
    Ben blij dat het leuk is!
    veel plezier nog!

dikke kus, je zus!

• 26 November 2008 - 20:37

Hé Ronaldinho,

Ik mis wel het voetballen (fifa) met je op de ps2. dikke kus en de groetjes van je vader

• 26 November 2008 - 20:43

Gertjan Verbeek :

Het klinkt allemaal weer heel erg leuk,en ik ben blij dat jullie het allemaal heel erg naar jullie zin hebben.het weer had wel iets beter mogen wezen, maar dat mag de pret niet drukken.nou nog veel plezier allemaal en geniet er lekker van. {ps kev ik hoor dat je lekker moe bent en snel in slaap valt....en als je wakker wordt gemaakt in de nacht dat je weer lekker door gaat slapen , en dat je het de volgende dag er niets meer van weet.dat betekent dat je lekker moe geweest bent, vriend geniet er lekker van en maakt er een mooie tijd van. gr en tot vrijdag

• 26 November 2008 - 20:49

Stefan Molendijk:

heey meetje hoe ist daar nouw en was de spook toch eng :P nouw ist een beetje koud daar marja doeii xxx stefan

• 26 November 2008 - 20:50

Jaco En Janny:

Hoi Corine,

Nog even een dikke kus en een knuffel van papa,
    mama en Elize.

P.S. Leuk verslag weer!

• 26 November 2008 - 20:51

Henk Vd Steenhoven:

Hoi Lieve Michelle

Hoe is het lieve schat? Wij zitten heerlijk te genieten van de berichten die wij over jullie lezen! Je bent al over de helft van de week heen en dat vinden wij helemaal niet erg! Ik hoop wel dat jij het jammer vind dat de tijd zo snel gaat. Geniet er maar lekker van en maak nog veel plezier de laatste dagen. Groetjes van Papa, Mama, Kimberly en Snoopy en welterusten voor straks. XXX

• 26 November 2008 - 21:01

Marcia:

Hoi lief moppie van ons,

Mama net terug van haar werk en papa nog even bij de buurtjes de verwarming aan het maken (wel nodig met deze kou)Je ligt vast wel in je mandje en toch wil ik je nog even welterusten zeggen. Dikke knuffels, we love you en sleep well. Je hoort morgen weer van ons en wij weer van jullie. Ga zo nog even het verslag lezen om te zien wat jullie allemaal weer beleefd hebben. Nog 1 volle dag in Baarn, maak er iets fantastisch van.

XXXX Papa en Mama

• 26 November 2008 - 21:10

Helen:

Hallo Asha,
    De verhalen zijn weer erg leuk, mijn complimenten voor "juf Barbera".
    Kan je het nog een beetje volhouden ;0. Straks weer lekker slapen. Nog even en het zit er weer op.
    Een hele dikke kus en love you :)

• 26 November 2008 - 21:40

ERIK EN ANITA GERLAG:

Hoi lieve LINDA,
    We beginnen jullie wel te missen... echt raar hoor jij op werkweek, Paula bij je tante in Vlaardingen, Bart bij de Peperkampsss ... en wij in ons hotel..
    Het is wel heel grappig om ook hier de berichtjes van Bart en Paula enzo te lezen..

Je zus en broer hebben het goed naar hun zin.
    Wij ook .. je vader heeft alleen uitgrekte armen van het tassen sjouwen hahaha...

Dat jij/jullie het leuk hebben dat hebben we weer kunnen lezen.

Maak er morgen allemaal weer een súperleuke dag van.
    Enneh succes met jullie Bonte Avond Act.

Nou ik ga gauw stoppen.
    Papa zegt dat mijn verhaal dadelijk nog langer is dan die van juf Barbera .. tja mama houdt er ook van ..zeker als ik eenmaal op dreef ben ..

Veel plezier allemaal, Voor Linda een dikke kroel en kus XXX van papa en mama

• 26 November 2008 - 21:41

Mees:

Hoi Marith,

Hoe gaat het met je? Heb je leuke dingen gedaan? Nog veel plezier bij de bonte avond, want dat is erg leuk.

groetjes Mees

• 26 November 2008 - 21:46

Marina:

Hey Jantine en Romee,

Hoe is het met jullie? We hebben jullie wel gemist met trainen. Maar ik zie dat jullie goed aan je conditie werken. Veel plezier bij de bonte avond en geniet er nog maar van.

groetjes de meiden van de Mz, Rene, Jolanda en Marina

• 26 November 2008 - 21:47

Duncan:

klim je niet te veel door het raam naar de andere kamer xx

• 26 November 2008 - 21:50

Richard V:

Hee ratje,succes morgenavond met je optreden.Ik kan met niemand stoeien dus ik hoop dat je uitgerust thuis komt.(hihi grapje)
    groetjes kanjer van PAPA.

• 26 November 2008 - 22:07

Losfrigos:

Yo Mitch. Nog twee dagen te gaan. Maak er wat moois van he! Groetjes van ons allemaal.

• 26 November 2008 - 22:32

Juf Marja:

Wat heerlijk om de verhalen te lezen. Het is net alsof ik het allemaal mee-beleef.
    Geniet nog maar van de laatste dagen, voor je het weet, moet/mag je weer naar huis.
    De groetjes aan jullie allemaal, aan de juffen en de meester en natuurlijk aan Sjaak, Bas en Erwin !!

• 26 November 2008 - 22:49

Andrea Boelen:

Hoi kanjer

Wat schrijft juf Barbera weer heerlijke verhalen over jullie gebeurtenissen.

Lopen is niet 1 van je hobby's he? maar met z'n allen is het vast reuze gezellig.

Geniet nog van de laatste dagen en veel plezier op de bonte-avond. Groetjes en een dikke knuffel van mama xxx

• 27 November 2008 - 05:48

Carla:

Goeiemorgen lieve Niels en klasgenootjes,

Hebben jullie weer lekker geslapen?
    Vandaag de laatste dag alweer. En vanavond de Bonte Avond. Spannend hoor.
    Maak er wat leuks van.

Groetjes!

• 27 November 2008 - 06:03

Hanneke En Lianne :

hoi jantine

was het ver lopen naar het kasteel?daar hou jij toch zo van!het shoppen was zeker wel leuk,maar wel te weinig tijd,toch?is al je geld op?nog veel plezier.wij gaan wel naar school en werken.(jaloers?)

• 27 November 2008 - 06:21

Yolanda:

goedemorgen lorena
    Lekker geslapen? Leuke foto's hoor. ziet er gezellig uit in Baarn. Mooi kasteel. We hoeven helemaal niet naar frankrijk voor de kastelen.Maak er nog een knaldag van en vannavond veel plezier. Dikke kus xxMamaXX

• 27 November 2008 - 06:38

Marcia:

Goedemorgen alle Waterschippers daar in Baarn,

Ja ik ben inderdaad verslaafd aan deze site, vind het ook ontzettend leuk om alles te lezen, jullie doen er veel moeite voor en geeft zo'n goede indruk dat het net lijkt alsof we om een hoekje mogen meekijken. Weer hele leuke foto's van gisteren.
    Allemaal goed uitgerust na zo'n intensieve dag, dan weer aan de slag vandaag en allemaal heel veel plezier vanavond bij de Bonteavond.
    Maatje, Meetje en Keetje zet 'm op, ik weet dat jullie het heel goed kunnen dus gewoon lekker uit jullie dak gaan en wij zien de foto's.

XXXXX Marcia

• 27 November 2008 - 06:38

goedemorgen allemaal,

nog een nachtje slapen en dan....komen jullie weer naar huis. maar....vanavond eerst de bonte avond gezellig en vooral genieten.

Jor zet hem op vanavond wij weten dat je het kunt!

een natte kus en knuf van Thom en van ons allemaal.

PS. Je broer heeft maar een dubbel liedje gezongen(druk, druk, druk he) en vanmorgen zat er echt iets in je schoen

veel plezier vandaag

• 27 November 2008 - 06:41

Rein Grootendorst:

hoi Lorenzo
    lekker geslapen of lagen ze te snurken. op naar de volgende top dag en veel plezier allemaal op de bonte avond.

• 27 November 2008 - 06:49

Beste juffen en meester,

Nu een stukje voor jullie. Juf Barbera geweldig zoals jij deze stukjes schrijft is het net alsof wij midden in jullie "avonturen" staan om mee te kijken en genieten.

Mede door jullie inzet wordt deze werkweek wel een feestweek en een week waar nog weken/jaren over na gepraat zal worden

chapeau

• 27 November 2008 - 06:51

Bob Zwep :

Voor groep 7 (van 7/8) en mr. Boers

Hallo,was het leuk gisteren in Baarn ? En wat vonden jullie nou van een echt kasteel,lukte de speurtocht een beetje? Veel wandelen hè , maar dan heb je ook wat geef toe ! ik wil jullie veel succes wensen vanavond met de bonte avond, maak er wat leuks van ! oh,ja wij gaan vandaag (waarschijnlijk) weer langer gymen. Hi.hi

groetjes van leerling+klasgenoot Bob

• 27 November 2008 - 07:08

Erik Hout:

hoi jantine alles goed met je met mij wel heb je lekker gewandeld wij missen je heel erg het is zo stil zonder jou hoelaad ge je morgen weg liefs erik xxxxxxxxxxxxxxx

• 27 November 2008 - 07:11

Rob:

Morge Vinnie,goed geslapen.Jullie maken wel leuke dingen mee daar.Bedank Juf Babera maar voor de leuke verslagen die zij maakt.Nou veel plezier vandaag en succes op de bonte avond.Tot morgen vriend.Grotejes papa

• 27 November 2008 - 07:13

De Plantingaatjes:

hoi lizzy en milan, zie dat jullie het lekker druk en gezellig hebben gehad weer. en was t eten lekker kinders ?
    we zijn hier blij als t vrijdag is hoor, t is heel stil hier, lizzy xxxxxxxxx van ons

• 27 November 2008 - 07:26

Rob:

sorry vin ,moest zijn de groetjes .stond zo raar de net ha ha ha

• 27 November 2008 - 07:34

Voor Anne Van Papa:

hoi lieve Anne, nog 1 nachtje en dan kom je naar huis! ik denk dat je het heel leuk hebt gehad...mama haalt je op en ik zie je zaterdag weer, gaan we naar paardrijden! dikke kus x

• 27 November 2008 - 07:50

Miranda:

Lieve Dennis en klasgenootjes.
    Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin. Dat speuren in het bos naar de stroper, daar had ik ook wel bij willen zijn, spannend!!!!
    Veel plezier nog.

Van Miranda Voor Den:

en een dikke kroel.

• 27 November 2008 - 08:06

Lia:

Hoi Mé, lekker geslapen in je slaapzak ? de laatste nieuwe foto's zien er heel gezellig uit vooral die met z'n allen filmpje kijken.
    Vandaag jullie laatste dag, geniet er van en vanavond een hele gezellige bonte avond met z'n allen. Maak er een leuk feest van !! :-) Morgen kom ik je ophalen dikke kus van mama

• 27 November 2008 - 08:33

Johan En Bliss:

hee lizzy,

hoe is het daar? heb je het naar je zin? nou vandaag lekker nog en morgen kom je alweer naar huissie gaat zo'n weekje dan toch snel he!! nou lieffie we zien je morgen weer en nog heel veel plezier daar

xxx johan bliss jadey & chloë

• 27 November 2008 - 08:44

Marleen:

Hey nichie Barbera,
    Klein berichtje van mij en Sen, je doet het weer fantastisch!!!!
    Heel veel plezier nog, en doe een beetje lief tegen die kinderen 's nachts;)
    Dikke kus en tot snel!

• 27 November 2008 - 08:52

Voor Marith,:

zo te lezen, hebben jullie een super werk week! we wensen je nog een heel gezellig dag en een heel veel succes met je optreden vanavond, en heel veel plezier!!! veel liefs uit Pernis
    sjaak, catherine en Mel

• 27 November 2008 - 09:02

Voor Duncan:

Hoi Dunc,
    Wat een leuke foto's, op de tafel met je dekbed! Veel plezier nog vandaag en knallen vanavond he met de bonte avond! Groetjes en tot morgen!!!
    Mama, Frans en Isabel

• 27 November 2008 - 09:04

Aan De Leerkrachten:

Hallo allemaal,

Wat een geweldige dingen doen jullie met de kids. Dit is een week die ze zich nog lang zullen herinneren!
    En ontzettend bedankt dat wij het allemaal "live" kunnen volgen.......
    Petje af,
    Jannie en Frans van Hees

• 27 November 2008 - 09:13

Mirjam Stelloo-Baas:

Hai Asha,

Ik lees dat je naar een kasteel bent geweest. Cool. Ik ben gek op kastelen.

Wil jij later ook in een kasteel trouwen net als je tante?

Kus,
    Mirjam

• 27 November 2008 - 09:15

Andre & Jamey :

Hai Asha,

Heb je de film Chicken Run weer gezien? Die kan je nu toch wel uit je hoofd/dromen.

Groetjes,
    Andre & Jamey Stelloo

• 27 November 2008 - 09:20

Marja:

Goedemorgen Michelle, lekker geslapen?
    Wil jou, Corine en Rosalyn veel plezier wensen voor vanavond zet hem op!!! Ps Vraag even aan de leiding of dat het toneel stevig genoeg is, want hier hangen de schilderijen en lampen nog steeds scheef, en zijn jullie nog net niet door het plafond heen gezakt.
    Voor iedereen een plezierige avond en zet hem op!!! Groetjes en dikke kussen van papa,mama, kimberly en snoopy

• 27 November 2008 - 11:05

Hilda:

Voor Melanie Molendijk. Zo, dat ziet er allemaal gezellig uit! Je zult het vast wel naar je zin hebben he? Nog heel veel plezier en tot gauw!

• 27 November 2008 - 11:10

Oma En Opa Bouman:

Lieve Rosalyn,
    We hebben genoten van jullie avonturen, van de foto's en verhalen. Wat gaat een weekje snel voorbij hè Rosalyn. Morgen ben je weer thuis. Je zult wel opkijken nu de keuken is gesloopt. Een dikke kus van Oma en Opa.
    Dag lieverd.

• 27 November 2008 - 11:10

Pappa Van Jesse:

Goh Jes, ik lees veel leuke dingen en denk dat je ,t wel naar je zin hebt.
    Morgen gaan jullie al weer naar huis. Påppå komt zondagavond weer terug uit Noorwegen. Ik heb gisteren nog gezongen in de pianobar " Andy,s pub" en had veel succes !! Zie je volgende week. Knøffel van pappa en opa!

• 27 November 2008 - 11:12

Groetjes Opa

• 27 November 2008 - 11:19

Dries En Mary:

Dag lieve Linda,
    Dankjewel voor je kaart. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. We volgen de leuke verhalen en foto's iedere dag. Veel plezier nog voor de laatste dag!.
    Dries en Mary

• 27 November 2008 - 11:27

Ha die Omar,

Kan je een beetje wennen aan het eten? We zien en lezen dat je het erg naar je zin heb.
    Groetjes pa en ma

• 27 November 2008 - 11:44

Gert:

Hoi lorena,
    Wat heeft juf Barbera weer een leuk verhaal geschreven we zitten elke dag weer met spanning achter de computer om te zien wat jullie weer allemaal meegemaakt hebben .
    De foto's zagen er ook gezelliig uit.Vooral het film kijken in de zaal in je slaapzak was leuk om te zien. Nou maak er nog een leuke dag en avond van.
    Dikke Kus PapaXXXXXXX
    LOVE YOU

• 27 November 2008 - 11:45

Collega's BBstraat:

We zijn net klaar met het lezen van al jullie leuke berichten. Net alsof we er bij zijn! Nog heel veel plezier en tot morgen.

• 27 November 2008 - 11:51

Jeanette Boef:

Hoi allemaal,

zijn jullie al klaar voor het feest vanavond?

Vin, hoe staat het met je lied?!?!

heb je nog geoefend met Jes?

Succes vanavond.

groetjes,
    mam :-)

• 27 November 2008 - 11:56

Sylvana En Ricardo:

Hey Marith

Wat moeten jullie het geweldig naar jullie zin hebben zeg als we dit zo lezen! En er worden ook leuke foto`s gemaakt!!!
    Veel plezier deze laatste dag en wij zien je zaterdag weer heb begrepen dat je dan je kleine neefje weer komt bewonderen !

Dikke Kus en knuffel van ons 3tjes

• 27 November 2008 - 12:04

Mélanie:

He Meetje
    Nou het ziet er allemaal erg leuk uit hoor we zijn hier thuis best wel een beetje jaloers op jullie al die spannende dingen daar ...kastelen en die spelletjes ook erg leuk en een beetje eng hoor :-)Wel weer een leuke film
    Ja je bent al weer wat meer in beeld blijven springen voor die camera :-)
    Jammer voor jullie maar fijn voor ons dat je er morgen weer thuis bent !!!

XXX Oscar

• 27 November 2008 - 12:29

Michelle:

Haai Michelle!

Heel erg bedankt voor je lieve kaartje! Was een leuke verrassing toen ik thuis kwam!
    Het zit er al weer bijna op voor jullie (wat wij helemaal niet erg vinden), dus geniet er nog maar lekker van!

Groetjes met een dikke kus, ook van Rob natuurlijk! Esther

• 27 November 2008 - 12:36

Danielle:

hey jesse,het ziet er erg gezellig uit daar.jullie hebben een hoop gedaan zeg!nog naar de bartsmit geweest?heb je mijn kaart gekregen?morgen alweer naar huis,veel plezier vanavond en mooi zingen met vincent!xxx mama

• 27 November 2008 - 12:40

Meester Roberto:

Het is geweldig om al die verhalen (weer)te lezen en al die mooie foto's te zien!

Geniet allemaal nog van deze laatste 2 daagjes in Baarn.

Groeten aan de leerlingen en natuurlijk aan de juffen en de meester!

• 27 November 2008 - 12:45

Oma Jesse:

hallo jesse,nog een dagje en je komt weer naar huis.zal blij zijn als je er weer bent.maak er maar een leuke avond van met zn allen.groetjes oma

• 27 November 2008 - 12:52

Michel En Marlies:

hey jesse ,oma en mama zitten heel de dag met de playstation te spelen.oma gaat van je winnen als je weer terug bent haha!tot morgen

• 27 November 2008 - 12:56

Erik En Anita Gerlag:

Hoi Linda en andere werkweekers...
    Jééh wat een leuke foto's van de trip naar het kasteel en de film/slaapparty. Ziet er erg gezellig uit.
    Enneh wat staat juf
    Aline leuk op de foto's hahaha.. dat is zeker schrikken.
    En dat was dus inderdaad chillen voor de juffen en meester op die lekkere banken ...

Morgen komen jullie alweer thuis..
    Hele fijne dag nog allemaal!!

Enneh .. Linda we zullen je bedje alvast gespreid leggen... offeh... ben je niet moe????
    Tot morgen XXX

• 27 November 2008 - 13:10

Gertjan Verbeek:

hallo
    heb net weer naar de foto's zitten kijken.van de film avond,dat zag er weer gezellig uit allemaal.en in baarn hadden jullie het ook wel goed naar jullie zin. volgens mij willen jullie nog langer blijfen daar, en nog laaaaaaaaannnnnnng nog niet naar huis toe.vanavond is jullie laatste avond in baarn, ik weet zeker dat het vanavond een bonte avond gaat worden. ps kev ......veel plezier vanavond. en laat je zangtalent vanavond maar goed horen daar in baarn.[grapje} gr

• 27 November 2008 - 13:17

Cor 't Hart:

Hallo allemaal.
    Ik hoorde gisteren dat jullie weer gezellig in Baarn zitten. Ik wens alle kinderen en vooral de meester en juffen daar veel plezier!!! (Ik zie aan de foto's dat dat wel lukt!) Groetjes en tot ziens.

• 27 November 2008 - 13:19

Stephanie De Wolf:

heey meetje ,
    volgens mij is het daar heel erg gezellig :P
    morgen komen jullie alweer terug.. volgens mij willen jullie daar nog wel een week blijven ;P
    nog heel veel plezier deze laatste dag.
    en ik kom snel weer naar jullie toe hoor !!
    knuffel en xxx stephanie

• 27 November 2008 - 13:44

Carmen:

hoi kevin,
    hoe gaat ie schat?ik laas dat je niks kon herineren van die afgelopen nacht.haha.Kan gebeuren.
    Hier is hetzelefde allemaal,en wij missen je heel veel,en kunnen niet wachten al je verhalen te horen.
    Heel veel plezier vanavond bij de disco avond en ik zie je morgen lieverd.
    Dikke kus van mama en Lucas!(hij mis je ook heel veel).
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 November 2008 - 14:52

Desirée Van Kalken :

Heyy juf Barbera!

Leuk om alle belevenissen van jullie te lezen! Heel veel plezier vanavond, maar dat gaat wel lukken denk ik ;).

Ik zie je miss morgen en anders zaterdag.

xx dees

• 27 November 2008 - 15:04

Robin:

voor de meester:
    he meester alles goed we hebben lekkeren kruidnoten gebakken en voor uw niks bewaart hahaha
    groetjes robin

• 27 November 2008 - 15:06

Robin :

voor marith en kaleigh
    eh meiden alles goed daa? hoe was het in baarn nog wat gekocht
    vanavond zeker de bonteavond
    veel plezier
    groetjes robin

• 27 November 2008 - 15:15

Oma En Opa :

Hoi Jeremy
    Wat lees ik daar allemaal?Jullie hebben het wel naar jullie zin.Het is al weer de laatste avond,maak nog maar veel plezier.Wij zien je morgen,dan horen wij wel de verhalen van je.
    Dikke knuffel xxx

• 27 November 2008 - 15:23

Lorenzo :

hoi lorenzo

zo aan het verhaal te lezen doen jullie een hoop leuke dingen.
    jullie zijn s,avonds zeker wel moe en dan s,morgens weer vroeg op maar dat kan jij goed he hahaah nog 1 nachje dan zit het er al weer op oja en nog bedankt voor je kaart
    p.s je zus mist je echt wel

groetjes tosca

• 27 November 2008 - 15:25

Jeroen Leeuwenburg:

heey!!
    wat een verhaal... hoop dat jullie het leuk hadden!
    Dat kasteel was nog niet eens bijgekomen van toen wij er heen gingen (en dat is al 6 jaar geleden:P) en dan komen de volgende relschoppers al...:D
    En ook nog een troep gemaakt in baarn...
    precies wat ook bij ons gebeurde:D
    En vanavond disco! is lachen met die andere school.

Greetzz Jeroen

• 27 November 2008 - 16:05

De Renzo!:

Heee rens.
    hoe is het?
    ik hoorde dat je het wel heeeeel erg naar je zin hebt! & wat een geweldige kaart, alles is lollig & iedereen is blij hahah. nou gelukkig maar! gelukkig ben je morgen al weer thuis wat ik mis je toch wel een beetje hoor..
    als ik morgen optijd uit school ben sta ik te wachten bij de bus hoor =D (als je de douche al gevonden heb anders wacht ik wel tot je thuis in bad bent geweest haha nee hoor lorens) kom je morgen of van het weekeind dan wel bij me eten want je moet je maandag ff inhalen he!
    en vanavond op de bonte avond niet teveel met je kont schudden he!!
    nou nog heel veel plezier! slaaplekker want je zal wel moe zijn
    heeeel veeeel kusjes!
    ashley.(je alles liefste nicht)

• 27 November 2008 - 16:07

VOOR JIRY:

he jir daar ben ik weer met mijn berichtje. Die muziektent = wel leuk he doet een beetje denken aan thuis hahahahaha.
    Nou vanavond de BONTE AVOND maak het bont he jir heeeeeeeel bont.
    Ben benieuwd hoe je het doet vast heeeeeel leuk.
    Fimavond met chips zag er ook leuk uit.
    doe de groeten aan iedereen en tot morgen lieverd ik kijk uit naar je stoere verhalen als je dan nog bij stem ben.
    HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL LIEFS KUZZZZZZ EN KNUFZZZZZZZZ.
    Gr mamma

• 27 November 2008 - 16:16

Papa Plant:

nou lizzy nog een n8tje en dan lekker weer naar huis we missen je echt het is zo stil hier zonder jou
    nou slaap lekker straks en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    papa

• 27 November 2008 - 16:26

Monique:

hoi nick;zo het is alweer je laatste avond,gaat snel he? nu nog ff die danspasjes eruit gooien met de meiden maak nog maar lekker veel lol.ik heb je kaart weer binnen hoor,blij te horen dat je geen heimwee hebt,was ik ook neit bang voor.oma ineke komt je morgen ophalen bij school,ik zie je iets later.weltrusten voor straks dag poepie mama

• 27 November 2008 - 17:27

Nicole:

Hoi Romee en de rest.

Heel veel plezier op jullie laatste avond. Veel succes met alle acts!
    En voor de meester en juffen, bedankt voor het verslag en de foto's, hebben we toch een beetje contact met onze kids.

• 27 November 2008 - 17:31

Carla L.:

Lieve Niels,

een hele fijne avond. Maak er wat leuks van.
    Enne morgen weer naar huis.
    Fijn hé?

Dikke kus van ons allemaal.

• 27 November 2008 - 17:52

Mélanie En Lorena:

Veel suc6 met jullie act en doe je best .
    We zitten al weer vol spanning op de foto's te w88 fijne avond en wat hebbie nu weer gegeten??
    Disco-en met de boyz dansen vanavond cool... en alleen dansen he ..:-)

XXX
    Lia en Oscar

• 27 November 2008 - 17:55

Mélanie :

WAT GEEN KUSJE !!!!!

• 27 November 2008 - 17:58

Stefan Aan Melanie:

meetje!!!!

hoeist nouw DAAR IN IN BAARN IK BEN IN BIJ ID EKASTEEL DING GEWEEST EN OP DAT PLAIN :p
    VEEEEEEEEL PLESIER

XXXXX JE BROER

• 27 November 2008 - 17:58

Mélanie :

WAT GEEN KUSJE !!!!!

• 27 November 2008 - 18:08

Youri:

hoi Youri,
    nog een leuke bonte avond en succes met jullie lied. jullie zijn nu vast nog even aan het oefenen.
    zie je morgenochtend !
    kus mama

• 27 November 2008 - 18:18

N Vd Sigtenhorst:

Hey Wesley, morgen alweer naar huis he, vind je zeker wel jammer hahaha. We missen je wel hoor, zal blij wezen als het morgenochtend (middag) is, kunnen we je weer knuffelen en dat vind je toch al zo fijn hahahaha ( niet dus). Ga er vanavond nog een gezellige boel van maken oke. We zien je morgen goed en slaap lekker voor strax. doeidoei papa en mama xxxjes

• 27 November 2008 - 18:57

Je Groote Neefie:

hey hey!!!!! :D
    dagt dat je nog in groep 6 zat. X'D
    maar het bleek dat je al in groep 7 zit. ;)
    maar is het leuk daarzo??????? ^^
    en hebben jullie tandpasta op de wc-brillen gedaan zoals bij mj op werkweek. X'D
    of tandpasta in de schoenen van de meisjes. X'D
    nou, ik zie je wel weer later. :D
    dag,
    je groote neefie

• 27 November 2008 - 19:03

Oma Sherry En Opa :

Hallo Nick hoe is het met je ik hoop dat je het naar je zin hebt.
    Morgen ben je al weer thuis jammer he.
    nou kusjes en veel liefs van oma en opa

• 27 November 2008 - 19:29

Je Grote Nicht:

hey hey nick
    ben ik weer:P en heb je het naar je zin en heb je al leuke dingen gedaan, je moet me alles vertellen als ik je weer zie he, wil alles horen
    kusjes